اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تولید برنامه «رو به فردا»:

شور انتخاباتی در شهرستان‏های استان تهران ایجاد می‏شود

مدیر تولید برنامه تلویزیونی «رو به فردا» گفت: شور و نشاط انتخاباتی به منظور جلب مشارکت گسترده مردم در انتخابات به همت شبکه پایتخت، در شهرستان‏های استان تهران ایجاد می‏شود.

شور انتخاباتی در شهرستان‏های استان تهران ایجاد می‏شود

محمد شریفی که به همراه عوامل و دست‏اندرکاران برنامه تلویزیونی رو به فردا به شهرستان فیروزکوه سفر کرده بود، در حاشیه ضبط این برنامه در محل پارک کوهستان فیروزکوه در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در عرصه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا، این برنامه در شهرستان‏های مختلف استان تهیه و از شبکه پنج استان پخش می‏شود.

وی گفت: این مهم در راستای سیاست‏های سازمان صدا و سیما صورت می‏گیرد که یکی از اهداف آن، شورآفرینی انتخاباتی و جلب مشارکت گسترده در این عرصه خطیر است.

مدیر تولید برنامه تلویزیونی «رو به فردا»افزود: در این برنامه و با حضور مردم و مسئولان، علاوه بر تبیین حضور مردم در انتخابات، ویژگی‏های کاندیدای اصلح و اهداف و برنامه‏های آنان مورد بحث و بررسی قرار می‏گیرد و علاوه بر آن، کمبودها، کاستی‏ها و نارسایی‏های مناطق به بررسی گذاشته می‏شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه تاکنون در شهرهای شهریار، ملارد، اسلامشهر، پیشوا، دماوند، رباط کریم، شهر قدس، بهارستان و پردیس به روی آنتن رفته و فیروزکوه مقصد دهم این برنامه است.

شریفی ادامه داد: ضبط برنامه در شهرهای ری، تهران، شمیرانات، پاکدشت و قرچک در ادامه و تا آستانه برگزاری انتخابات در دستور کار قرار دارد.

این گزارش حاکی است؛ مشکلات مسکن مهر، آسفالت معابر و خیابان‏ها، تعطیلی داروخانه هلال احمر، بیمارستان امام خمینی (ره)، آلودگی شرکت تأمین ماسه ریخته‏گری، بیکاری جوانان و فارغ‏التحصیلان دانشگاهی، کمبود مسافرخانه و هتل در منطقه و . . . از جمله معضلات مطروحه توسط مردم بود که در هر مورد مسئولان به پاسخگویی پرداختند.

 

انتهای پیام/2568/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول