اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل موسسه بنیاد توسعه و عمران موقوفات خراسان‌رضوی خبر داد

افتتاح 534 واحد مسکونی در مشهد از محل درآمدهای وقفی

مدیرعامل موسسه اجرایی بنیاد توسعه و عمران موقوفات خراسان‌رضوی گفت: 534 واحد مسکونی در خیابان امامیه مشهد از محل درآمد موقوفات با حضور مسئولان کشوری افتتاح می‌شود.

افتتاح 534 واحد مسکونی در مشهد از محل درآمدهای وقفی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی، احمد ظریف اظهار کرد: مجتمع مسکونی 700 واحدی امامیه با مساحت اعیان 90 هزار مترمربع توسط بنیاد توسعه و عمران موقوفات خراسان‌رضوی و با سرمایه‌گذاری بانک توسعه اسلامی و وام خود مالکی مسکن مهر احداث شد.

وی افزود: از 700 واحد، 534 واحد مسکونی با متراژ 70 هزار متر مربع به بهره‌برداری می‌رسد و فاز دوم این مجتمع در نیمه نخست سال 93 به بهره‌برداری می‌رسد.

ظریف بیان کرد: با پیگیری جدی در دو سال قبل در ساخت این مجتمع 534 واحد آن تکمیل شده که آماده بهره‌برداری است.

وی با بیان اینکه زمین این مجتمع وقفی بوده است، عنوان کرد: موسسه اجرایی بنیاد توسعه و عمران موقوفات از محل درآمد وقفیات و سرمایه‌گذاری‌های خیران و سرمایه‌گذاران فعالیت‌های عمرانی موقوفات را انجام می‌دهد.

وی یادآور شد: مراسم افتتاحیه 29 اردیبهشت ماه جاری با حضور عبدالرضا عابد، قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه و چند تن از مسئولان بانک توسعه اسلامی و مسئولان استانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70004/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول