اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه ملایر مطرح کرد

حل ناهنجاری‌های کشور در گرو ترویج فرهنگ اسلامی

فرماندار ویژه ملایر گفت: اگر بتوانیم فرهنگ اسلامی ـ ایرانی را نهادینه کنیم بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌هایی موجود در کشور حل می‌شود.

حل ناهنجاری‌های کشور در گرو ترویج فرهنگ اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مصطفی آزادبخت بعدازظهر امروز در کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان ملایر با بیان اینکه ایجاد فضایی شاداب و مفرح برای تقویت روحیه جوانان در کشور لازم است، افزود: همان طور که برای مراسم‌های عزاداری برنامه داریم، باید برای ایجاد فضایی شاد نیز در جامعه برنامه داشته باشیم.

وی افزود: برنامه‌های مفرح و شاد باید با رعایت موازین شرعی و اسلامی همراه باشد، چراکه اسلام شاد بودن را مد نظر ویژه قرار داده و در چارچوب شرع بر آن تأکید فراوان داشته است.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه امروز دشمن فرهنگ و جوانان را در این کشور نشانه گرفته است، گفت: برای مقابله با این امر باید بسترهای لازم برای اجرای برنامه‌های اجتماعی، هنری و فرهنگی فراهم شود.

وی ابراز داشت: اگر بتوانیم فرهنگ اسلامی ـ ایرانی را در بین مردم نهادینه کنیم، بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌هایی که ریشه در فرهنگ غربی دارد در کشور حل می‌شود.

آزادبخت با اشاره به نزدیک شدن به ایام تابستان و اوقات فراغت دانش‌آموزان و جوانان بر برنامه‌ریزی توسط دستگاه‌های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، اداره تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه در راستای پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان تأکید کرد.

وی گفت: برنامه‌های اوقات فراغت و برنامه‌های فرهنگی در همه نقاط شهر باشد و تنها به یک نقطه ختم نشود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر نیز از صرف 560 میلیون تومان در سال گذشته از درآمدهای بقاع متبرکه این شهرستان در راستای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی خبر داد.

حجت‌الاسلام رضا زین‌العابدینی ابراز داشت: از مجموع درآمدهای سال گذشته موقوفات ملایر، 88 میلیون تومان در راستای اجرای نیات واقفان هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در راستای نیت واقف آماده مشارکت و همکاری با سایر سازمان‌ها در اجرای برنامه‌های فرهنگی اجتماعی مطلوب در شهرستان است.

انتهای پیام/89013/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول