اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شاهرود:

نقش بسیج و سپاه در انتخابات جذب حداکثری است / موضع‏گیری نخواهیم داشت

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان شاهرود گفت: سپاه و بسیج در انتخابات برای حضور حداکثری پای صندوق‏های رأی تلاش می‏کند و هیچ‏گاه موضع‏گیری نخواهد داشت.

نقش بسیج و سپاه در انتخابات جذب حداکثری است / موضع‏گیری نخواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام حسین قرغی عصر امروز در جمع مسئولان بسیج دانشجویی که در دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: آنچه از بسیج دانشجویی خاصه در انتخابات اخیر توقع می‌رود، آگاه‌سازی است.

وی تصریح کرد: بسیج دانشجویی باید بتواند ملاک و معیارهای امام راحل و مقام معظم رهبری را به دانشجویان ارائه دهد تا شخص اصلح انتخاب شود.

طیف‌های مختلف وارد عرصه انتخابات شده‌اند

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به موضوع مذاکره با آمریکا نیز گفت: در زمینه مذاکره با آمریکا نیز باید قبح مسئله به دانشجویان اطلاع داده شود و در این زمینه فرمایشات مقام عظمای ولایت راهگشاست.

قرغی ادامه داد: در این دوره از انتخابات، طیف‌های مختلف وارد عرصه انتخابات شده‌اند و باید این طیف‏ها به مردم شناسانده شوند و دیدگاه‌های آنها برای مردم تبیین شود.

وی خاطرنشان کرد: در انقلاب اسلامی که منشأ تحولات خاورمیانه نیز هست و این تحولات عجیب به برکت انقلاب اسلامی صورت پذیرفته، افکار و اندیشه‌های شهید مطهری الگوی ماست.

سپاه تنها جایی است که به اجرای اندیشه‌های شهید مطهری می‌پردازد

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان شاهرود افزود: متأسفانه همیشه فقط در مقام معلم از این شهید بزرگوار یاد می‌شود و کمتر از افکار و اندیشه‌های ایشان استفاده می‌شود و خوشبختانه سپاه تنها جایی است که به اجرای اندیشه‌های شهید مطهری می‌پردازد.

قرغی تصریح کرد: کتاب‌های شهید مطهری مبنای تحقیق و اندیشه‌های ماست و کسانی که به این اندیشه‌ها پناه آوردند، از خطا و اشتباه مصون ماندند.

همچنین مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود گفت: در بسیج دانشجویی نیز افکار این شهید بزرگوار در قالب طرح‌های مختلف از جمله طرح «طلیعه حکمت» به دانشجویان ارائه می‌شود.

محمد جلیلی خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی در مسائل انتخابات سعی در آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی دارد و این کار را به صورت منصفانه و البته بدون هیچ‏گونه سوگیری انجام می‌دهد.

انتهای پیام/2249/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول