اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره اوقاف نیشابور:

بیش از 2 هزار نفر در طرح ملی حفظ قرآن کریم ثبت‌نام کردند

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور تعداد نفرات ثبت‌نام شده در 14 پایگاه ثبت‌نام بقاع متبرکه طرح ملی حفظ قرآن کریم در این شهرستان را دو هزار و 663 نفر عنوان کرد.

بیش از 2 هزار نفر در طرح ملی حفظ قرآن کریم ثبت‌نام کردند

حجت‌الاسلام محمد ذاکری در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهارداشت: تعداد هشت پایگاه در طرح ملی حفظ قرآن کریم در این شهرستان فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه 17 نفر مربی با طرح حفظ همکاری دارند، تصریح کرد: از ابتدای طرح تاکنون 3 هزار و 126 ساعت کلاس در پایگاه‌های مذکور تدریس شده است.

ذاکری با بیان اینکه تعداد افرادی که در کلاس‌های تابستانی طرح شرکت کردند یک‌هزار و 600 نفر بوده‌اند، اضافه کرد: تعداد افرادی که در کلاس‌های پاییزی طرح شرکت کردند 500 نفر بوده‌اند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور با اشاره به اینکه 302 نفر در مرحله اول در آزمون شفاهی این طرح شرکت کردند، تاکید کرد: 143 نفر در گروه سنی هفت تا 12 سال، 54 نفر در گروه سنی 13 تا 18 سال و 105 نفر 18 سال به بالا در آزمون شفاهی شرکت کردند.

وی با بیان اینکه تعداد افرادی که در مرحله اول در آزمون کتبی شرکت کرده‌اند، 206 نفر بوده‌اند، خاطرنشان کرد: در گروه سنی اول 87 نفر، در گروه سنی دوم 49 نفر، در گروه سنی سوم 63 نفر و همچنین افراد غیرحضوری دو نفر، میهمان دو نفر و آزمایشی سه نفر در کلاس‌ها شرکت داشتند.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول