اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشن سالروز سفر مقام معظم رهبری به کردستان

‌فرماندار سقز: سرمایه‌گذاری‌‌ در کردستان با سفر رهبری ‌رشد قابل توجهی یافت

فرماندار سقز با برشمردن تاثیرات مهم سفر مقام معظم رهبری به کردستان گفت: با این سفر ارزشمند امنیت حاکم بر کردستان به صورت علنی جلوه‌گر شد و پس از آن سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی و گردشگری در استان رشد قابل توجهی یافت.

‌فرماندار سقز: سرمایه‌گذاری‌‌ در کردستان با سفر رهبری ‌رشد قابل توجهی یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، صبح امروز نخستین جلسه شورای ورزش شهرستان سقز در سال جاری با ریاست فرماندار و دبیری اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز برای بررسی وضعیت ورزش در این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری ‌برگزار شد.

نادر فخری با اشاره به اینکه شهرستان سقز به عنوان دومین شهر بزرگ استان کردستان از فضای ورزش کارگری بی‌بهره است تصریح کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده و اختصاص 860 میلیون ریال برای خرید زمین برای ساخت فضای ورزش کارگری و مصوبه دولت اظهار امیدواری نمود که در آینده نزدیک باید این مجموعه ورزشی در اسرع وقت ساخته شود.

فرماندار شهرستان سقز اظهار داشت: حمایت از قهرمانان، مربیان و پیشکسوتان ورزشی، جذب اسپانسر برای تیم‌های مختلف ورزشی، ارائه راهکارهای علمی در ورزش، ارتقای سطح ورزش شهرستان سقز در دستور کار قرار گرفته است و راهکارهای لازم برای ارتقای ورزش این شهرستان از سوی حاضران در جلسه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

فخری با بیان اینکه ورزش بهترین وسیله برای وجود جامعه‌ای سالم است افزود: هر اندازه که موفق به ترویج فرهنگ ورزشی در بین مردم به ویژه جوانان شویم بی‌گمان جامعه‌ای امن و پاک خواهیم داشت.

وی ورزش باستانی و زورخانه‌ای را از ورزش‌های اصیل ایرانیان دانست و برای جذب جوانان در این ورزش تأکید کرد.

فخری از همایش پیاده‌روی خانوادگی به صورت فصلی در شهرستان سقز خبر داد و اذعان داشت: ورزش بهترین وسیله برای شادابی و نشاط است و هدف از برگزاری  این همایش به منظور ترویج این رشته ورزشی در بین خانواده‌ها است.

وی مهم‌ترین تاثیر سفر مقام معظم رهبری به کردستان را زدوده شدن نگرش ناامنی از این استان عنوان کرد و افزود: با این سفر ارزشمند امنیت حاکم بر کردستان به صورت علنی جلوه‌گر شد و پس از آن سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی و گردشگری در استان رشد قابل توجهی یافت.

شرکت پرشور در ‌انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را تجلی و تبلور حماسه سیاسی دانست و گفت: ‌نقش مردم در تعیین سرنوشت در نظام اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات موجب بالارفتن امید به نظام و ناامیدی دشمنان می‌شود از مربیان و هیئت‌های ورزش خواست با تشویق و ترغیب مردم،‌ زمینه مشارکت حداکثری شهروندان را در انتخابات فراهم کنند.

انتهای پیام/79010/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول