اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی با حضور مسئولان انجام شد

افتتاح 3 حوزه بسیج در شهرستان دشتستان

در آیینی با حضور مسئولان 3 حوزه بسیج در شهرستان دشتستان افتتاح شد.

افتتاح 3 حوزه بسیج در شهرستان دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، نصرالله غزنوی معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح حوزه بسیج امام رضا(ع) برازجان اظهار داشت: امروز نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روزبه‌روز شاهد موفقیت بیشتر نظام اسلامی هستیم.

وی به انتخابات خرداد ماه اشاره کرد و افزود: شرایط انتخابات امسال شرایط حساس و سرنوشت‌سازی است که می‌طلبد ملت ما با بصیرت، آگاهی، هوشیاری و حضوری گسترده این مرحله را نیز به شایستگی پشت سر بگذارد.

معاون سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خاطر نشان کرد: انتخابات خرداد صحنه‌ای مهم از حضور مردم است که همه دوستان و دشمنان داخلی و خارجی منتظر این روز هستند.

غزنوی اضافه کرد: انتخاب اصلح معیارها و شاخص‌هایی دارد که هر فرد باید قبل از رأی‌گیری کارنامه‌ای از داوطلبین را داشته باشد و بررسی کند.

وی بیان کرد: امروز تک تک افراد جامعه در قبال ماموریت و وظیفه‌ای که بر عهده دارند مسئول هستند و باید صادقانه به وظیفه خود عمل کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ابراز داشت: دشمن مدت‌هاست که تلاش می‌کند با تحریم‌ها و فشارها مردم را ناراضی و دلخور کند تا صحنه‌های انقلاب را خالی کنند اما در 22 بهمن جواب خود را گرفتند.

غزنوی گفت: حضور پرشور و بی‌نظیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن به آنها نشان داد که نمی‌توانند ملت هوشیار ایران اسلامی را از اسلام، انقلاب، امام و نظامشان جدا کنند.

وی خاطر نشان کرد: امروز همه باید دست در دست هم دهیم و با وحدت و همدلی و با حرکت در مسیر ولایت فقیه برای سربلندی نظام اسلامی اهتمام ورزیم.

همچنین امروز ساختمان حوزه بسیج خواهران حضرت معصومه (س) سعدآباد و حوزه بسیج خواهران حضرت رقیه (س) شهر کلمه نیز به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/2452/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول