اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آب و فاضلاب کهگیلویه خبر داد

دریافت تقسط کردن هزینه انشعاب فاضلاب از شهروندان دهدشتی

رئیس آب و فاضلاب کهگیلویه از دریافت تقسط کردن هزینه انشعاب فاضلاب از شهروندان دهدشتی خبر داد.

دریافت تقسط کردن هزینه انشعاب فاضلاب از شهروندان دهدشتی

نادر صفاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام اظهار کرد: طرح اجرای شبکه‌های جمع‌آوری و تصفیه‌خانه فاضلاب شهری در شهر دهدشت که روند رو به رشدی را داشته شروع شده که طی مدت زمان سپری شده از سرعت بسیار بالایی برخوردار بوده به طوری که دست‌اندرکاران این پروژه به طور شبانه‌روزی و تمام وقت در اجرای آن فعالیت کرده تا توانستیم فاز اول تصفیه‌خانه فاضلاب شهر را به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

رئیس آب و فاضلاب کهگیلویه با بیان این‌که هم اکنون با اجرای شبکه‌های فرعی و اصلی قسمتی اجرا شده است، عنوان کرد: تصفیه خانه فاضلاب به حجم 19 هزار متر مکعب برای جمعیت 80 هزار نفر پیش‌بینی و فاز اول آن اجرا و آماده واگذاری انشعابات خانگی و اداری در شهر دهدشت می‌باشیم.

صفاری افزود: در اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب کمک شایانی در حفظ سلامت و بهداشت مردم و محیط زیست شهر دهدشت شده که امیدواریم مردم ما را در امر خرید و نصب انشعابات خانگی خود همراهی کنند.

مدیر امور آب و فاضلاب دهدشت تصریح کرد: در صورت مراجعه حضوری و استقبال مردم این امور انشعابات خانگی را به صورت تقسیط واگذار خواهد کرد.

وی هزینه نصب هر فقره انشعاب فاضلاب را 3 میلیون و 300 هزار ریال عنوان کرد و گفت:هم اکنون 500 فقره انشعاب فاضلاب آماده واگذاری به متقاضیان می‌باشد.

صفاری در حال حاضر تعداد مشتریان آب و فاضلاب در شهر دهدشت و روستاهای اقماری را 15 هزار و 876 فقره بر شمرد و افزود: شرکت آب و فاضلاب در شهر دهدشت فعالیت‌های چشمگیری را در جهت خدمت‌رسانی به همشهریان ارائه کرده که امیدواریم روند توسعه فعالیت‌های آب و فاضلاب همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/82002/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول