اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ساری:

کارگروه تخصصی در بخش حماسه سیاسی و اقتصادی ایجاد شود

امام جمعه موقت ساری خواستار راه‌اندازی کارگروهی تخصصی در بخش حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی شد.

کارگروه تخصصی در بخش حماسه سیاسی و اقتصادی ایجاد شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام محمد قاسمی صبح امروز در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی مرکز استان مازندران خواستار راه‌اندازی کارگروهی تخصصی در بخش حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی شد و گفت: باید از فضا و بستر مناسبی که ماه رجب در اختیارمان قرار داده است برای فرهنگ‌سازی در جامعه بهره‌گیری کنیم که مراسم معنوی اعتکاف بستری آماده برای فرهنگ‌سازی معنوی جامعه است.

امام جمعه موقت مرکز استان به انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در خرداد ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: اهمیت و جایگاه مهم انتخابات ریاست جمهوری نباید ما را از انتخابات شوراهای شهر و روستا غافل سازد.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خواستار قانون‌مدار بودن و قانون محوربودن همه کاندیداها شد.

سیدمهدی سعیدی نیز با اشاره به نامگذاری سال جاری به سال حماسه سیاسی و اقتصادی گفت: نامگذاری سال جاری به سال حماسه سیاسی و اقتصادی موجب سرافرازی ملت ایران است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ساری افزود: باید با بیداری و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و رشد اقتصادی کشور با تمرکز بر الگوهای مصرف اسلامی برای اجرایی شدن این شعار معظم‌له گام برداریم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری منتظر خلق یک حماسه دیگر در انتخابات ریاست جمهوری خواهیم بود پس مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور در پای صندوق‌های رای بار دیگر با آرمان‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری عهد و پیمانی مجدد می‌بندند.

فرماندار مرکز استان نیز در این مراسم در سخنانی نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری را برگرفته از شرایط ویژه کشور از سوی معظم‌له دانست و گفت: حکومت اسلامی با توجه به قوانین موجود در آن دموکرات‌ترین حکومت است.

جواد واحدی افزود: شورای فرهنگ عمومی وظیفه تبیین سیاست‌های فرهنگی را داراست و در این راستا باید منشور هندسی برای تبیین سیاست‌های فرهنگی ترسیم شود.

وی گفت: ما باید به عنوان کارگزاران انقلاب معیارهای انتخاب اصلح و اخلاق‌مدار در سایه قانون را برای مردم تبیین و معرفی کنیم و اگر حماسه سیاسی درستی داشته باشیم حماسه اقتصادی نیز اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/86003/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول