اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان:

حضور 80 مربی آموزش قرآن کریم در مرزبانی خوزستان/ 850 کارمند آموزش می‌بینند

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان گفت: عقیدتی سیاسی مرزبانی، 80 مربی آموزش قرآن کریم را در سطح یگان‌های مرزبانی استان به‌کار گرفته است.

حضور 80 مربی آموزش قرآن کریم در مرزبانی خوزستان/ 850 کارمند آموزش می‌بینند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان، حجت‌الاسلام سید یعقوب طباطبایی در جلسه اخلاق کاربردی ویژه کارکنان مرزبانی خوزستان، اظهار داشت: عقیدتی سیاسی مرزبانی، 80 مربی آموزش قرآن کریم را در سطح یگان‌های مرزبانی استان ویژه 850 نفر از کارکنان و 642 نفر از اعضای خانواده آن‌ها به‌کار گرفته است.

وی با بیان اینکه این اساتید از روش‌های نوین و موثر در حفظ قرآن کریم استفاده می‌کنند، ادامه داد: طرح حفظ قرآن کریم در راستای تحقق بخشی به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر آموزش 10 میلیون حافظ قرآن در داخل کشور و با هدف تعمیق و توسعه فرهنگ قرآنی و ارتقا بنیه دینی کارکنان در حال اجراست.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان خاطرنشان کرد: آموزش‌های روخوانی، روانخوانی، ترجمه، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم از دیگر برنامه‌های فوق برنامه این طرح ویژه کارکنان و خانواده‌های آن‌ها است.

این کارشناس مسائل قرآنی، در ادامه این مراسم، اضافه کرد: قرآن حاوی دستوراتی است که اگر در زندگی فردی و اجتماعی ما اجرا شود، سعادت دنیا و آخرت نصیب ما خواهد شد و در راه درست گام برمی‌داریم.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختی ما در گرو انس با قرآن است، افزود: امیدوارم خداوند متعال توفیق خدمت به قرآن را همیشه به ما عطا کند و ما را در این خدمتگذاری یاری کند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی استان خوزستان در ادامه از اجرای طرح حفظ جزء 30 قرآن کریم توسط هزار و 500 نفر در مرزبانی این استان خبر داد.

وی با بیان اینکه این طرح در راستای تحقق بخشی به منویات مقام معظم رهبری در حال اجراست، گفت: طرح حفظ جزء 30 قرآن کریم با هدف تعمیق و توسعه فرهنگ قرآنی و ارتقای بنیه دینی کارکنان اجرا می‌شود.

طباطبایی بیان کرد: در همین راستا، کارکنان مرزبانی این استان و خانواده‌‌های آن‌ها با آموزش‌های روخوانی، روانخوانی، ترجمه، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم آشنا می‌‌شوند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان، با اشاره به اینکه مرزبانان خوزستان در راستای حرکت در مسیر الهی و رسیدن به درک واقعی مفاهیم قرآنی پیشتاز هستند، خاطرنشان کرد: رمز و راز سعادت انسان حرکت به سمت قرآن است.

وی، قرآن، اهل‌بیت(ع) و تقوای الهی را صراط مستقیم الهی و عامل اصلی رسیدن به خداوند دانست و با بیان اینکه قرآن هدایت کننده و نرم افزاری است که راه فلاح و رستگاری را به انسان نشان می‌دهد، عنوان کرد: انس با قرآن، آثار عظیمی به همراه دارد و یکی از آن‌ها، بازشدن درهایی است که افراد عادی به آن راهی ندارند.

طباطبایی قرآن را عامل مهم برکت معنوی زندگی انسان‌‌ها خواند و با بیان اینکه حرکت به سمت قرآن با نیت خالصانه، عامل اصلی رسیدن به دیگر اهداف انسان در دنیا خواهد بود، ادامه داد: اکنون با گسترش علوم متعدد، بسیاری از جنبه‌‌های قرآن کریم روشن شده و از این‌رو، اهل علم، عظمت قرآن را بهتر درک می‌کنند.

انتهای پیام/72001/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول