اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان:

5 مدرسه قرآنی در شهرستان همدان فعال است

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان گفت: در شهرستان همدان پنج مدرسه قرآنی فعالیت دارد.

5 مدرسه قرآنی در شهرستان همدان فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان علی مظاهری ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان اظهار داشت: ثبت نام دانش‌آموزان به صورت رسمی از 16 خرداد ماه آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به تغییراتی اعمال شده در کتاب‌ها گفت: کتاب زبان انگلیسی یکی از دروسی است که تغییراتی در آن اعمال شده به طوری که از سال آینده شیوه زبان‌آموزی بر اساس مکالمه و گرامر است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان ادامه داد: ستاد‌های ثبت نام در مناطق تشکیل و دستورالعمل‌ها به مدارس ابلاغ شده و شماره تلفن‌هایی در مدارس برای پاسخ‌دهی به شکایات در خصوص ثبت نام اعلام شده تا بتوانیم به موقع پاسخگوی شکایات مردم باشیم.

وی عنوان کرد: ثبت نام مدارس شاهد نیز به این صورت است که ستاد شاهد این دانش‌آموزان را ثبت‌نام و به مدارس معرفی می‌کنند.

مظاهری با اشاره به تعداد دانش‌آموزان کلاس اول خاطرنشان کرد: به دلیل جمعیت زیاد دانش‌آموزان کلاس اول و ازدحام زیاد پنج پایگاه سنجش سلامت در شهرستان همدان از شروع ثبت نام دانش‌آموزان فعال خواهد بود که پیش‌ثبت نام دانش‌آموزان از اول خرداد ماه آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به پیشنهاد هیئت امنایی شدن مدارس قرآنی خاطرنشان کرد: در شهرستان همدان پنج مدرسه قرآنی است که دو مدرسه در ناحیه یک و دو مدرسه نیز در ناحیه 2 و یک مدرسه نیز در قهاوند است که پیشنهاد ما در راستای هیئت امنایی شدن این مدارس است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان ادامه داد: مدارس هیئت امنایی در راستای رشد تعلیم و تربیت و تقویت آن گام بر می‌دارد و ما نباید نگران پول دادن در مدارس هیئت امنایی باشیم چرا که مدارس هیئت امنایی به دنبال رشد تربیتی دانش‌آموزان است.

در این جلسه قرار شد طرح هیئت امنایی شدن مدارس قرآنی با حضور رئیس هیئت مدیره انجمن اولیا و مربیان مدارس قرآنی پیگیری شود.

انتهای پیام/89007/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول