اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی خبر داد

راه‌اندازی سیستم کارشناس تصادف برای نخستین‌‌بار در کشور

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی از کسب رتبه برتر فرمانده انتظامی استان در خدمت به زائران در ایام نوروز خبر داد و گفت: به‌زودی سیستم کارشناس تصادف برای نخستین‌‌بار در کشور راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی سیستم کارشناس تصادف برای نخستین‌‌بار در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،‌ بهمن امیری‌مقدم ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌رضوی در محل فرهنگسرای ترافیک اظهار کرد: خدمت به مردم یکی از ارزنده‌ترین کارها و بزرگترین خدمت‌ها به‌شمار می‌رود.

وی افزود: مردم برای این نظام خون داده‌اند و برای جاودانگی آن از هیچ چیز دریغ نکرده‌اند و این ارزشمند‌ترین دستاورد نظام بوده که باید با همه وجود آن را پاس داشت.

امیری‌مقدم با بیان اینکه خدمت به خلق در پایتخت معنوی بالاترین نعمت خداوندی است، خاطرنشان کرد: در مشهد مقدس که قطعه‌ای از بهشت به شمار می‌رود خدمت به مردم توفیقی افزون بوده و تمام خدمتگزاران در این پایتخت معنوی برای جلب رضایت مجاوران و زائران باید تلاشی مضاعف کنند.

وی ادامه داد: خدمت در مشهد مقدس فرصتی برای تکامل و رسیدن به سعادت از مسیر خدمت به زائران امام رضا(ع) است.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی یکی از موفقیت‌های نیروی انتظامی استان را کشف و دستگیری سارقان مسلح بانک‌های مشهد توصیف کرد و گفت:‌ نکته قابل توجه این است که متهمان در اعتراف‌های خود گفته‌اند بطوری دقیق و با برنامه عمل کرده بودند که حتی درصدی امکان شناسایی توسط پلیس را نمی‌دادند.

وی یادآور شد: مهم‌ترین دستاورد نیروی انتظامی برای شهروندان آرامش و ثبات است و باید این مسئله در راس اهداف پلیس قرار گیرد؛‌ نباید در عملکرد یک دستگاه فقط نقطه ضعف آن را بررسی و علم کنیم و از بیان نقاط قوت چشم‌پوشی کرد.

امیری‌مقدم با بیان اینکه خراسان‌رضوی در سال اخیر رتبه نخست کاهش تلفات جاده‌ای را به خود اختصاص داده، خاطرنشان کرد: یکی از اخبار مهم کسب رتبه برتر فرماندهی انتظامی برای خدمتگزاری شایسته به مردم در ایام تعطیلات نوروز است.

وی افزود: اخلاص در کار رمز موفقیت نیروی انتظامی پایتخت معنوی به‌شمار می‌رود؛‌ اینکه طرح‌های خراسان‌رضوی همواره از سوی تهران به تمام استان‌های کشور ابلاغ می‌شود نشان‌دهنده کارآمدی و پویایی نیروی انتظامی خراسان‌رضوی است.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی از راه‌اندازی سیستم کارشناسان تصادف خبر داد و گفت: این سیستم برای نخستین‌بار در کشور راه‌اندازی می‌شود و به واسطه آن کارشناسان تصادف پس از رسیدن به صحنه تصادف با ثبت اطلاعات در سیستم‌های خود این اطلاعات را همزمان به تمام دستگاه‌های مرتبط چون دادگستری و بیمه ارسال می‌کنند.

امیری مقدم گفت: سیستم کارشناسان تصادف سبب تسهیل و هماهنگی بیشتر میان دستگاه‌های ذی‌‌ربط و مرتبط و جلوگیری از اتلاف وقت می‌شود.

به گفته فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی اخلاص برای خدمت به خلق باید در راس امور قرار گیرد.

انتهای پیام/70023/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول