اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید از بیمارستات تامین اجتماعی

نماینده مردم ایلام خواستار تسریع در تکمیل بیمارستان تامین اجتماعی شد

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی و شیروان چرداول در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در تکمیل بیمارستان تامین اجتماعی شد.

نماینده مردم ایلام خواستار تسریع در تکمیل بیمارستان تامین اجتماعی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، احمد شوهانی ظهر امروز در جریان بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی اظهار داشت: تکمیل و احداث بیمارستان تامین اجتماعی ایلام از مطالبات به حق مردم است.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته احداث بیمارستان تامین اجتماعی با تلاش مسئولان استانی نهایی شده و مسئولان سازمان ایجاد این بیمارستان در استان ایلام ضروری تشخیص داده و مجوز نهایی احداث آن نیز صادر شده است.

این نماینده مجلس اضافه کرد: ایجاد بیمارستان 32 تختخوابی از نیازهای جدی درمانی افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی است.

شوهانی تصریح کرد: اکنون نزدیک به یک سوم جمعیت استان ایلام تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار داشته و از خدمات این بیمه بهره‌مند هستند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: براساس آمار موجود اکنون نزدیک به 200 هزار بیمه شده اصلی و تحت پوشش فرد اصلی سازمان تامین اجتماعی در استان ایلام وجود دارد.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی و شیروان چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت:  برای ارائه خدمات به این افراد باید برنامه‌ریزی شود و تامین اجتماعی ساخت و تکمیل بیمارستان 32 تختخوابی را در دستور کار خود قرار دهد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام نیز در این دیدار گفت: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده تکمیل عملیات اجرایی بیمارستان 32 تختخوابی تامین اجتماعی استان ایلام در زمینی به مساحت 7 هزار و 200 متر مربع در دستور کار قرار دارد.

مهیار سلیمانی ادامه داد: تحقق این مهم تحول بزرگی در حوزه درمان تامین اجتماعی در استان ایلام روی می‌دهد که در گذشته نظیر نداشته است.

این مسئول اضافه کرد: احداث و بهره‌برداری این بیمارستان بخش عمده‌ای از نیازهای درمانی استان ایلام و افراد تحت پوشش تامین اجتماعی را برطرف می‌کند.

انتهای پیام/2246/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول