اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد خمینی‌شهر خبر داد

تدوین نقشه جامع فرهنگی دانشگاه‌ آزاد خمینی‌شهر

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات معاونت فرهنگی تهیه و تدوین نقشه جامع فرهنگی دانشگاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آزاد واحد خمینی‌شهر است.

تدوین نقشه جامع فرهنگی دانشگاه‌ آزاد خمینی‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان حجت‌الاسلام موسوی در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و فوق برنامه قرآن و عترت دانشگاه‌ آزاد واحد خمینی‌شهر اظهار کرد: هشت کانون اصلی در این مجموعه فرهنگی و نیز چندین کانون‌ها زیر مجموعه این دانشگاه‌ داریم که کانون هنرمندان برای کلاس‌های آموزشی، ادبی و داستان‌نویسی، کانون فیلم سکانس و نقد فیلم‌های روز،کانون گپ دانشجویی و کرسی آزاد اندیشی از جمله این کانون‌های فرهنگی این دانشگاه‌ است.

وی افزود: کانون جرعه‌های نور با محوریت اساتید، دانشجویان و کارکنان برای اقامه نماز و کانون شهروند مسئول در جهت فریضتین معروف، کانون اندیشه‌های سیاسی امام خمینی(ره) در راستای اشاعه فرهنگ برخواسته دیدگاه امام(ره)، کانون امام زمان(عج) بخشی دیگر از این کانون‌های فرهنگی محسوب می‌شوند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد خمینی‌شهر به کانون‌های مذهبی اشاره و تصریح کرد: کانون قرآن و عترت بخش وسیعی است که به برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن و تفسیر توسط کانون قرآن و عترت می‌پردازد.

وی ادامه داد: تا کنون 18 دوره برای دانشجویان کلاس‌های مذهبی برگزار شده است که یک‌هزار و 660 نفر در آن شرکت کرده‌اند.

موسوی با اشاره به اینکه 13 دوره قرآن و عترت برای اساتید برگزار شده است، گفت: 54 نفر از اساتید عضو هیئت علمی این دانشگاه‌ در این کلاس‌ها شرکت کردند.

وی همچنین به برگزاری سومین دوره برای کارکنان دانشگاه‌ اشاره کرد و افزود: در این دوره آموزشی تمامی کارکنان دانشگاه‌ آزاد واحد خمینی‌‌شهر حضور داشتند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد خمینی‌شهر در ادامه صحبت‌های خود نشریه باران، نشریه گپ، نشریه یاس، نشریه صوتی و نیز نشریه دفتر فرهنگ اسلامی را از جمله نشریات این دانشگاه‌ برشمرد و اضافه کرد: نشریه فرهنگ اسلامی رتبه دوم کشوری را دارد.

موسوی تصریح کرد: دانشگاه‌ آزاد خمینی‌شهر رتبه نخست مسجدسازی و نمازخوانی را در کشور بین دانشگاه‌های هم‌رده خود کسب کرده است.

وی مهمترین فعالیت حوزه فرهنگی این دانشگاه‌ را تدوین نقشه جامع فرهنگی دانشگاه‌ آزاد واحد خمینی‌شهر برشمرد و گفت: در حال تکمیل این نقشه جامع هستیم.

انتهای پیام/63012/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول