اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد خبر داد

شهرک صنعتی فولاد حائز رتبه نخست جذب سرمایه‌گذار در یزد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد از واگذاری بیش از 55 هکتار زمین صنعتی به متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی فولاد در سال گذشته خبر داد.

شهرک صنعتی فولاد حائز رتبه نخست جذب سرمایه‌گذار در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد، سید مسعود عظیمی اظهار داشت: شهرک صنعتی فولاد با افزایش 50 درصدی واگذاری زمین در سال 91 نسبت به سال قبل، در بین 31 شهرک و ناحیه صنعتی استان جایگاه نخست را در جذب سرمایه‌گذار کسب کرده است.

عظیمی تصریح کرد: در حال حاضر 290 هکتار از اراضی این شهرک صنعتی قابل واگذاری به متقاضیان است که با امکانات زیربنایی ایجاد شده در این فاز از شهرک، فرصت بسیار مناسبی برای حضور سرمایه‌گذاران فراهم شده است.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی مناسب این شهرک اظهار داشت: شهرک صنعتی فولاد در زمینی به مساحت هزار هکتار در فاصله 25 کیلومتری مرکز استان و جنب شرکت فولاد آلیاژی ایران، فرصت بسیار مناسبی را برای سرمایه‌گذاران در صنایع فولاد همچنین صنایع پایین دستی فولاد به وجود آورده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی یزد خاطرنشان کرد: تاکنون 167 هکتار از اراضی صنعتی این شهرک، به متقاضیان ایجاد واحدهای صنعتی واگذار شده و در حال حاضر چهار واحد صنعتی با اشتغال‌زایی حدود 120 نفر مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/2464/خ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول