اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیروان:

شیروان آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهاست

فرماندار شیروان با تاکید بر اینکه تدابیر لازم به منظور برگزاری انتخابات 24 خردادماه در این شهرستان فراهم شده است، گفت: شیروان آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهاست.

شیروان آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، عبدالصمد صفرنژاد پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: این حضور در سال حماسه سیاسی موجب یاس و خنثی شدن نقشه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی خواهد شد.

وی بارزترین نماد مشارکت مردم در حکومت را حضور در انتخابات برشمرد و گفت: باید با بهره‌گیری از همه امکانات و ظرفیت‌های جامعه به گونه‌ای عمل کنیم تا مشارکت گسترده مردم در این انتخابات رقم بخورد.

فرماندار شیروان با بیان اینکه شرایط حاکم در منطقه ایجاب می‌کند که نسبت به مشارکت گسترده مردم در انتخابات احساس مسئولیت بیشتری داشته باشیم، تصریح کرد: انشاءالله مردم در انتخابات پیش‌رو با حضور پرشور خود حماسه دیگری را رقم بزنند.

وی همچنین بر پرهیز مدیران از تبلیغ به نفع و یا علیه کاندیدای خاص تاکید کرد و افزود: هیچ مدیر دستگاه اجرایی حق ندارد علیه یا به نفع کاندیدای خاص تبلیغ کند.

صفرنژاد تصریح کرد: مدیران همچنین حق استفاده از امکانات دولتی برای فرد خاصی در انتخابات را ندارند چرا که خلاف قانون بوده و با متخلفان برخورد خواهد شد.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج ناحیه شیروان نیز در این نشست با اشاره به در پیش بودن سوم خرداد‌ماه و برنامه‌های این نهاد گفت: حماسه فتح خرمشهر مایه مباهات ایران بوده و باید همواره این رویداد مهم گرامی داشته شود.

علی محمدی با بیان اینکه این حماسه با توجه به استحکامات و تجهیزات دشمن و شرایط جغرافیایی پیروزی بزرگی برای رزمندگان اسلام بود، اظهار کرد: این مهم معجزه الهی بوده و مایه افتخار و غرور ملت ایران در تاریخ هشت سال دفاع مقدس است.

وی ایمان و پایداری را از عوامل مهم موفقیت رزمندگان اسلامی در عملیات بیت‌المقدس خواند و گفت: این پیروزی را باید همواره پاس داشت و نسل جوان را با این حماسه عظیم پیوند داد.

محمدی همچنین پیشبرد فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در هر شرایطی تکلیف دانست و ادامه داد: لازم است حرکت‌های خوبی که در ماه‌های اخیر در این شهرستان برای اجرای این فریضه آغاز شده است همچنان تداوم یابد.

نماینده ولی‌فقیه در نیروی انتظامی شیروان نیز بر انتخاب اصلح مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تاکید کرد.

حجت‌الله محمد منصوریان خاطرنشان کرد: مردم افرادی را برای انتخابات پیش‌رو انتخاب کنند که مطیع اوامر رهبری باشد.

وی همچنین ماه رجب را فرصتی برای استفاده از فیوضات این ماه برشمرد و گفت: بهترین اعمال انسان در ماه رجب استغفار بوده که چه به صورت عملی و چه لسانی باید انجام شود.

انتهای پیام/63002/ز40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول