اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 - 140

سیاه‌بالایی: انگیزه پیشرفت در انسان‎های سالم موج می‎زند/ باید از حصار و ستون دین مراقبت شود

یک فعال اجتماعی فرهنگی در گلستان گفت: میل به پیشرفت در انسان‎های سالم موج می‎زند و در این راستا اگر کسی حس کند دچار روزمرگی شده است از حرکت برای رسیدن به هدف بازخواهد ماند.

سیاه‌بالایی: انگیزه پیشرفت در انسان‎های سالم موج می‎زند/ باید از حصار و ستون دین مراقبت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدقربان سیاه‌بالایی پیش از ظهر امروز در جمع دانشجویان استان گلستان با تبریک ایام فرخنده و مبارک ماه رجب اظهار داشت: زمانی که یک جوان به دلیل رفتارهای ناصواب گذشته از قافله پیشرفت جا می‎ماند، انگیزه جدی برای جبران و بهتر شدن در وجودش شعله می‎زند تا گذشته تاریک خود را به آینده‎ای روشن تبدیل کند.

وی با تاکید بر اینکه جوانان باید خود را به منبع اصلی کمال یعنی خداوند متعال متصل کنند، متذکر شد: تلخی روزهای دوری از خدا با تلاش برای بهتر شدن جبران خواهد شد و رسیدن به این تفکر زمینه پیشرفت در روح و روان انسان را ایجاد می‎کند.

قرارگاه نماز جایگاهی برای دفاع و مرکزی برای حمله به شیطان است

این مدرس دانشگاه در گلستان با بیان اینکه نماز محکم‎ترین دژ در برابر تمامی هجمه‎هاست، تصریح کرد: وقتی دشمن از جهات مختلف حمله می‎کند باید برای در امان ماندن از حملات و مقابله به مثل با آنها، خودمان را مهیا کرده و به قرارگاهی مطمئن و دژی مستحکم  پناه ببریم چراکه نماز قلعه و دژ مستحکم در برابر حملات شیطان است.

سیاه بالایی با اشاره به اینکه نماز به عنوان ستون دین و یکی از پایه‎های مهم اسلام است، افزود: نماز مرز جدایی اسلام از کفر محسوب می‎شود که باید به این امر الهی اهتمام شود چراکه معتقدم قرارگاه نماز جایگاهی برای دفاع و مرکزی برای حمله به شیطان است.

وی با تصریح اینکه حفظ نماز از هر اسلحه‎ای بهتر و واجبتر است، اذعان کرد: عمل به این تکلیف الهی، سدی محکم برای تهاجم و شبیخون‎های فرهنگی است لذا اگر جایگاه اصلی اقامه نماز در جامعه‎ای شناخته شود آن جامعه به پایگاهی مستحکم در عرصه‎های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و نظامی تبدیل خواهد شد و آن وقت هیچ گرگ شیطان صفتی توان دندان نشان دادن به آن کشور را نخواهد داشت.

هر کس باید به اندازه توان و قدرت خود از حصار و ستون دین مراقبت کند

این فعال اجتماعی فرهنگی در گلستان؛ با تاکید بر اینکه اگر اقامه نماز سبک و سست شمرده شود راه رخنه شیاطین به قلعه مستحکم امت اسلامی باز خواهد شد، بیان داشت: در چنین جامعه‎ای احتمال هرگونه تخریب و ویرانی به وجود خواهد آمد بنابراین تمام مسلمانان باید نسبت به احیا و اقامه نماز و این فریضه آسمانی مسئول باشند.

سیاه بالایی افزود: هر کسی به اندازه توان و قدرت خود باید از نماز این حصار و ستون دین مراقبت کند لذا معتقدم هر خدمتی در این عرصه صورت بگیرد قطعا خدمتی بزرگ به دین و زمینه‎ساز حکومت صالحان که خداوند وعده تحقق آن را داده، خواهد بود.

انتهای پیام/83001/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول