اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد مردمی اعتکاف شهرستان زنجان خبر داد

ثبت‏نام 1000 نفر برای حضور در مراسم اعتکاف در زنجان/ تمدید مهلت ثبت‏نام برای مراسم اعتکاف

رئیس ستاد مردمی اعتکاف شهرستان زنجان گفت: تا امروز یک هزار نفر برای حضور در مراسم اعتکاف در زنجان نام‏نویسی کرده‏اند.

ثبت‏نام 1000 نفر برای حضور در مراسم اعتکاف در زنجان/ تمدید مهلت ثبت‏نام برای مراسم اعتکاف

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ذبیح‏الله بابایی شامگاه یک‏شنبه در نشست مطبوعاتی اظهار داشت: برنامه‏ریزی‎‏های لازم در زمینه برگزاری مراسم اعتکاف به صورت مدون در زنجان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه نام‏نویسی برای حضور در مراسم معنوی اعتکاف از 21 اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است، خاطر نشان کرد: علاقه‏مندان به صورت حضوری برای ثبت نام اقدام می‏کنند.

*تمدید مهلت ثبت‏نام برای اعتکاف در زنجان

رئیس ستاد مردمی اعتکاف شهرستان زنجان با بیان اینکه مدت زمان ثبت نام در مراسم معنوی اعتکاف 10 روز بوده است، تصریح کرد: بر اساس صلاح‏دید این زمان تمدید شده است.

وی با بیان اینکه کمیته‏های مختلفی در ستاد مردمی اعتکاف تشکیل شده است، اضافه کرد: کمیته‏های اسکان، فرهنگی، اجرایی، پشتیبانی و بهداشت از جمله این کمیته‏ها به شمار می‏رود.

بابایی با اشاره به اینکه مسجد جامع زنجان برای حضور مردان در مراسم معنوی اعتکاف در نظر گرفته شده است، ادامه داد: با وجود استقبال زیاد از این مراسم، مسجد سید فتح‏الله نیز به این منظور اختصاص می‏یابد.

*برگزاری مراسم اعتکاف در 9 مسجد زنجان

وی با بیان اینکه هفت باب مسجد برای برگزاری مراسم اعتکاف ویژه بانوان در شهر زنجان در نظر گرفته شده است، یادآور شد: دو مسجد نیز برای مردان اختصاص یافته است.

رئیس ستاد مردمی اعتکاف شهرستان زنجان با اشاره به اینکه تا امروز حدود یک هزار نفر به منظور حضور در مراسم اعتکاف شهر زنجان ثبت نام کرده‏اند، اذعان داشت: ظرفیت‏های لازم برای حضور 2 هزار نفر در این مراسم پیش‏بینی شده است.

*83 درصد از ثبت‏نام‏کنندگان در اعتکاف زنجان زن هستند

وی با بیان اینکه 83 درصد از ثبت‏نام‎کنندگان برای حضور در مراسم معنوی اعتکاف زن هستند، اظهار داشت: 17 درصد آنها نیز مرد هستند.

بابایی با بیان اینکه 830 نفر از ثبت‏نام‏کنندگان به منظور حضور در مراسم اعتکاف در زنجان زن هستند، ادامه داد: 170 نفر نیز مرد هستند.

انتهای پیام/73006/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول