اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 - 143

موسوی: بیش از هر زمان آماده استقبال از انتخابات هستیم

جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: امسال بیش از هر زمان و در مقایسه با انتخابات‎های گذشته آمادگی استقبال از انتخابات پیش رو را داریم.

موسوی: بیش از هر زمان آماده استقبال از انتخابات هستیم

سید کاظم موسوی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: نیروی انتظامی به عنوان زمینه ساز امنیتی فرمان مقام معظم رهبری یعنی «حماسه سیاسی»، امسال بیش از گذشته و هر زمان و حتی با آمادگی بیشتر نسبت به انتخابات‎های گذشته به استقبال انتخابات خواهد رفت.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی استان گلستان تمام تلاش خود را به خرج می‎دهد تا با همکاری و همراهی مردم به عنوان برقرار کننده نظم و امنیت، این حماسه بزرگ را به نحو احسن رقم بزند و نقش اساسی را در ایجاد آرامش و آسایش انتخاباتی ایفا کند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان افزود: ما برنامه‎ریزی‎های خود را در خصوص این رویداد مهم انجام داده‎ایم و آماده هستیم بر اساس تقویم تنظیم شده همراه و همگام با برنامه‎های انتخابات حرکت کنیم و با برگزاری انتخاباتی باشکوه و با عظمت همانند گذشته و حتی بهتر و منظم‎تر از گذشته دشمنان این کشور، نظام و انقلاب را در راه رسیدن به نقشه‎های ناجوانمردانه و خبیثانه خود ناکام بگذاریم.

مردم مجریان اصلی  «حماسه سیاسی» هستند

وی متذکر شد: نیروی انتظامی بخشی از اجرای حماسه سیاسی را برعهده دارد و بخش اعظمی از ایجاد این حماسه را مردم برعهده دارند.

موسوی ابراز داشت: مردم هم با حضور با شکوه خود در پای صندوق‎های رای و هم کمک در زمینه سازی انتخابات بی‎دغدغه و بی حاشیه نقش اصلی و اساسی را در اجرای «حماسه سیاسی» برعهده دارند.

استان گلستان مقام نخست در برقراری امنیت در انتخابات را کسب کرد

وی اعلام کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی بر اساس ارزیابی‎های انجام شده توسط ستاد انتخابات کشور استان گلستان توانست از لحاظ امنیتی رتبه اول را کسب کند و این افتخار جز با تلاش مردم در کنار تلاش‎های همکاران در نیروی انتظامی استان و دستگاه‎های همراه میسر نمی‎شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان تاکید کرد: از مردم عزیز کشورمان و همینطور استان گلستان انتظار یاری بیش از پیش و نزدیک‎تر از هر زمان با نیروی انتظامی را داریم تا دست در دست همدیگر کمک کنیم تا انتخاباتی پرشور، دشمن شکن و بی‎نظیری را رقم بزنیم.

انتهای پیام/83004/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول