اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خبر داد

تحقق 105 درصدی ضریب مکانیزاسیون کشاورزی در زنجان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان گفت: ضریب مکانیزاسیون کشاورزی در استان 105 درصد محقق شده است.

تحقق 105 درصدی ضریب مکانیزاسیون کشاورزی در زنجان

محمد‏رضا نهاوندی‏پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ضریب مکانیزاسیون استان مطابق برنامه زمان‌بندی انجام شده است.

وی به اهمیت توسعه مکانیزاسیون کشاورزی اشاره کرد و افزود: توسعه مکانیزه کشاورزی موجب توسعه ابعاد مختلف تولیدی خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان به وضعیت ضریب مکانیزاسیون کشاورزی در ابتدای دوره زمان‌بندی اشاره کرد و ادامه داد: در ابتدای دوره زمان‌بندی تعیین شده وضعیت مکانیزاسیون کشاورزی در استان پایین‏تر از مقدار فعلی بوده است.

وی میزان مکانیزاسیون کشاورزی در استان را 1.5 درصد عنوان کرد و ادامه داد: این میزان طی برنامه‏های تعیین شده افزایش قابل توجهی داشته است.

نهاوندی‏پور توسعه ضریب مکانیزاسیون در دوره زمان‌بندی تعیین شده را یادآور شد و گفت: در بخش توسعه ضریب مکانیزاسیون استان توفیقات خوبی حاصل شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان توسعه ضریب مکانیزاسیون کشاورزی در استان را ضروری عنوان کرد و ادامه داد: برای گسترش کشاورزی باید به توسعه ضریب مکانیزاسیون توجه کرد.

وی به وضعیت مکانیزاسیون کشاورزی استان در انتهای دوره زمان‌بندی اشاره کرد و افزود: وضعیت مکانیزاسیون کشاورزی استان در انتهای دوره زمان‌بندی به 1.56 درصد رسیده است.

نهاوندی‏پور با بیان اینکه یکی از اهداف مهم کشاورزی استان توسعه ضریب مکانیزاسیون است، تصریح کرد: حمایت و توسعه از ضریب مکانیزاسیون کشاورزی استان موجب افزایش بهره‏وری خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان توسعه کشاورزی در استان را موجب رشد اقتصادی دانست و تاکید کرد: برای رشد اقتصادی استان باید نسبت به توسعه کشاورزی اهتمام داشت.

وی به اقدامات دولت در حمایت از تولیدات کشاورزی اشاره کرد و یادآور شد: در سال گذشته حمایت‏های بسیاری از کشاورزی استان صورت گرفته است.

نهاوندی‏پور ظرفیت بخش کشاورزی در توسعه اقتصادی را بالا عنوان کرد و گفت: کشاورزی بخشی گسترده بوده که در بسیاری از بخش‏های زندگی مردم دخیل است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان با بیان اینکه استان زنجان از استان‏های مهم در بخش کشاورزی است، تصریح کرد: ظرفیت‏های کشاورزی استان بالا است.

وی توسعه کشاورزی استان در سال‏های اخیر را یادآور شد و ادامه داد: در سال‌های اخیر رشد مناسبی در اکثر بخش‌های کشاورزی استان صورت گرفته است.

نهاوندی‏پور با بیان اینکه در بخش شیلات، توسعه باغات و ضریب مکانیزاسیون رشد مناسبی صورت گرفته است، خاطر‌نشان کرد: کیفیت تولیدات کشاورزی استان نیز مناسب است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان به کیفیت تولید محصول سیب‏زمینی زنجان اشاره کرد و گفت: کیفیت تولید محصول سیب‏ زمینی استان در سطح کشور کم‌نظیر است.

وی به اقدامات انجام شده در راستای سنجش کیفیت محصولات کشاورزی استان اشاره کرد و گفت: سنجش مناسبی از محصولات تولیدی استان صورت گرفته است.

نهاوندی‏پور کیفیت تولید زیتون طارم را بالا عنوان کرد و یادآور شد: زیتون طارم در سطح کشور دارای جایگاه بالایی بوده و کیفیت آن نیز قابل توجه است.

انتهای پیام/73002/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول