اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش شرکت نفت و گاز گچساران خبر داد

کسب 5 نشان بین‌المللی سلامت و ایمنی توسط شرکت نفت گچساران

رئیس اداره آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از کسب پنج نشان استاندارد جهانی و بین‌المللی سلامت و ایمنی توسط این شرکت خبر داد.

کسب 5 نشان بین‌المللی سلامت و ایمنی توسط شرکت نفت گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سمینار و کارگاه آموزشی سلامت، ایمنی و بهداشت محیط زیست امروز با حضور اساتید برجسته کشوری در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.

حضور 85 نفر از کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران در کارگاه آموزشی سلامت و ایمنی

رئیس اداره آموزش این شرکت در حاشیه برگزاری این سمینار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران هدف از برگزاری این سمینار و کارگاه آموزشی را آموزش مبانی بهداشت عمومی، اصول بهداشت محیطی، راه‌های پیشگیری از آلودگی و بهداشت مواد غذایی برای کارکنان مرتبط عنوان کرد.

فیض‌الله فروغی‌زاده استانداردسازی سلامت و ایمنی در صنعت نفت را یک امر مهم و ضروری دانست.

وی ادامه داد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تاکنون توانسته پنج نشان استاندارد جهانی و بین‌المللی را کسب کند.

فروغی‌زاده کسب استاندارد «ایزو 9001 - 2008» و ایزو «29000TS 2010 » در مدیریت کیفیت و استاندارد بین‌المللی ایزو « 18001- 2004 » سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای را از عمده دستاورد صنعت نفت گچساران عنوان کرد.

رئیس اداره آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یادآور شد: دستیابی به استاندارد بین‌المللی مدیریت زیست محیطی ایزو «14001- 2004» و استاندارد سیستم مدیریت انرژی «500001» از دیگر عنوان‌های مهم استانداردسازی صنعت نفت گچساران است.

فروغی‌زاده تأکید کرد: با دستیابی به استانداردهای متعدد جهانی، ضریب خطا و پرت نیرو و انرژی و آلودگی زیست محیطی در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به حداقل ممکن کاهش یافته و نحوه کار و تولید در این شرکت با سنجش جهانی مطابقت دارد.

گفتنی است، در سمینار و کارگاه آموزشی یک‌‌روزه سلامت، ایمنی و بهداشت محیط زیست تعداد 85 نفر از نیروهای خدمات رفاهی و امور میهمان‌سراها و اداره ایمنی و بهداشت محیط زیست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران حضور دارند.

انتهای پیام/82001/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول