اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان تأکید کرد

لزوم تلاش آموزش و پرورش آبادان برای جذب عضویت بیشتر در کتابخانه‌ها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان گفت: از اداره‌های آموزش و پرورش آبادان و اروندکنار می‌خواهیم در راستای تشویق برای جذب عضویت در کتابخانه‌ها تلاش کنند.

لزوم تلاش آموزش و پرورش آبادان برای جذب عضویت بیشتر در کتابخانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، احمدرضا دشت‌افکن پیش از ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبادان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد با اعلام عملکرد اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان اظهار داشت: شهرداری آبادان تعداد یک‌هزار جلد کتاب به این اداره اهدا کرده است.

وی ادامه داد: همچنین پالایشگاه آبادان قرار بود پنج هزار جلد به اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان اهدا کند که این کار تاکنون محقق نشده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان تصریح کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و دانشکده نفت نیز اهدای دو هزار جلد را تقبل کرده بودند که این کار نیز هنوز انجام نگرفته است.

دشت‌افکن تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با بخشداری مرکزی، طبقه فوقانی مصلا آماده شده و برای عموم شهروندان و کتابخوانان مهیا شده است.

وی در خصوص تاریکی اطراف کتابخانه‌های شهرستان خاطرنشان کرد: از مسئولان اداره برق می‌خواهیم در راستای ایجاد روشنایی اطراف کتابخانه‌های شهرستان همکاری بیشتری داشته باشند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان در پایان گفت: از اداره آموزش و پرورش اروندکنار انتظار داریم در راستای تشویق جوانان برای عضویت در کتابخانه‌های این شهرستان نهایت تلاش و همکاری را کنند.

وی ادامه داد: همچنین اداره آموزش و پرورش آبادان نیز نسبت به عضویت کارکنان در کتابخانه‌های شهرستان همت بیشتری به خرج دهد.

انتهای پیام/72013/م30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول