اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

اجرای 380 ویژه‌برنامه فرهنگی در کنگان

فرماندار کنگان از اجرای 380 ویژه‌برنامه فرهنگی و دینی در کنگان خبر داد.

اجرای 380 ویژه‌برنامه فرهنگی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس تبرکی صبح امروز در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: کیفیت بخشیدن به فعالیت‌های فرهنگی و دینی امری مهم و ارزشمند است و باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون شاهد فعالیت خوبی در حوزه فرهنگی و دینی در کنگان هستیم و امیدوار هستیم به اهداف و برنامه‌های مورد نظر برسیم.

فرماندار کنگان از اجرای 380 ویژه‌برنامه فرهنگی و دینی در کنگان خبر داد و خاطر نشان کرد: با تلاش مسئولان شهرستان، 380 ویژه‌برنامه فرهنگی و دینی از ابتدای امسال در کنگان انجام شده که استقبال خوبی نیز شده است.

تبرکی تصریح کرد: در بحث اعتکاف نیز برنامه‌ریزی لازم انجام گرفته و ثبت‌نام مردم نیز آغاز شده که مورد استقبال قرار گرفته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان نیز با بیان اینکه بسترسازی طرح‌های فرهنگی ضرورت مهم توسعه و پیشرفت است، گفت: یکی از دغدغه‌های اساسی مدیران و صاحب‌نظران به ویژه کارشناسان، ایجاد زمینه‌ها و بسترهای لازم، برای رشد و ارتقاء سطح فرهنگی است چرا که بسترسازی طرح‌های فرهنگی ضرورت مهم توسعه و پیشرفت است و تاکنون حرکت‌ها و اقدامات زیاد و شایسته‌ای در این راستا به صورت‌های مختلف و تحت عناوین گوناگون انجام شده است.

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی افزود: با توجه به ایجاد فضاهای لازم برای تبادل آراء و اطلاعات مانند سایت‌های اینترنتی، وبلاگ، نشریات و .... در جامعه که از آن بی نصیب نبوده‌اند، بحث نظرسنجی و استفاده از طرح‌ها و نظارت فرهنگی به‌وسیله این ابزارها، امری ضروری به نظر می‌رسد.

وی در ارتباط با موانع و مشکلات در به اتمام رسانیدن پروژه‌های فرهنگی اعم از خانه‌های عالم و مجتمع‌های فرهنگی مطالبی بیان کرد که قول مساعد داده شد.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول