اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌جاری انجام شد

صادرات 4 هزار تنی سیمان یاسوج به عراق

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از صادرات چهار هزار تنی سیمان یاسوج در سال‌جاری به عراق خبر داد.

صادرات 4 هزار تنی سیمان یاسوج به عراق

داریوش دیودیده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون کارخانه سیمان یاسوج بالغ بر چهار هزار تن سیمان به کشور عراق صادر کرده است.

وی افزود: تولید ماهانه کلینکر کارخانه سیمان یاسوج در فروردین‌ماه امسال به بالاترین میزان خود طی چند سال اخیر رسید که این رقم در بین کارخانه‌های سیمان کشور در سال‌جاری بی‌نظیر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با اقدامات انجام شده و کاهش توقف خط تولید، این کارخانه موفق شده است با تولید 26,244 تن کلینکر (150 درصد ظرفیت اسمی) در فروردین‌ماه سال‌جاری، بالاترین رکورد تولید کلینکر ماهانه طی دوران فعالیت خود را ثبت کند.

وی با بیان اینکه کارخانه سیمان یاسوج در سال گذشته بالغ بر هشت هزار و 900 تن سیمان به کشور عراق صادر کرده است، افزود: خوشبختانه از ابتدای سال‌جاری تاکنون با رشدی 40 درصدی بالغ بر چهار هزار تن سیمان به این کشور صادر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مشکلات کارخانه سیمان یاسوج را ناوگان حمل و نقل عمومی بار دانست و ابراز امیدواری کرد که در صورت بهبود شرایط حمل و نقل صادرات سیمان، تولید این کارخانه در سال‌جاری تا سقف 30 هزار تن افزایش یابد.

دیودیده خاطرنشان کرد: کارخانه سیمان یاسوج با ظرفیت اسمی تولید سالانه 218 هزار و 400 تن انواع سیمان خاکستری در سال 83 در مجاورت جاده یاسوج ـ گچساران و در منطقه دشت‌روم به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/82009/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول