اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت مخابرات استان زنجان خبر داد

وجود 280 سایت BTS موبایل در استان زنجان / واگذاری 19 هزار شماره ADSL در زنجان

مدیر عامل شرکت مخابرات استان زنجان از واگذاری 19 هزار شماره ADSL در زنجان خبر داد و گفت: 280 سایت BTS یا تلفن همراه اول در استان زنجان وجود دارد.

وجود 280 سایت BTS موبایل در استان زنجان / واگذاری 19 هزار شماره ADSL در زنجان

نیکنام جدیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تعداد سایت‌های تلفن همراه اول در استان زنجان در اوایل دولت نهم 62 سایت بوده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد مشترکین تلفن همراه اول در استان زنجان 728 هزار شماره اعلام شده است، تصریح کرد: تعداد مشترکین همراه اول در اوایل دولت نهم 58 هزار و 549 شماره بوده است.

*واگذاری 664 شماره همراه اول در دولت‌های نهم و دهم

مدیر عامل شرکت مخابرات استان زنجان اضافه کرد: عملکرد دولت‌های نهم و دهم در زمینه تعداد مشترکین همراه اول در استان زنجان بیش از 664 هزار شماره برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ضریب نفوذ تلفن همراه اول در استان زنجان 71.1 درصد اعلام شده است، خاطر نشان کرد: در حالی که ضریب نفوذ تلفن همراه اول در آغاز کار دولت نهم 6.05 درصد بوده است.

جدیدی با بیان اینکه تعداد مراکز دیتا در استان زنجان 63 مرکز است، ادامه داد: تعداد این مراکز در آغاز دولت نهم فقط 9 مرکز بوده است.

*واگذاری 19 هزار شماره ADSL در زنجان

وی با اشاره به اینکه در مجموع 19 هزار و 200 شماره ADSL در استان زنجان واگذار شده است، اذعان داشت: در مجموع 18 هزار و 812 شماره ADSL در طول دولت‌های نهم و دهم در استان واگذار شده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 240 دفتر خدمات ارتباط روستایی ICT در استان زنجان وجود دارد، خاطر نشان شد: این دفاتر در دولت‌های نهم و دهم ایجاد شده است.

وی تعداد دفاتر خدمات ارتباط شهری را در استان زنجان 62 دفتر برشمرد و افزود: 46 دفتر ارتباط شهری در طول دولت‌های نهم و دهم راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/73006/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول