اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز ولادت امام جواد(ع)

برنامه «پیشوای سخاوت» از رادیو معارف پخش می‌شود

مدیر گروه فقه و سیره رادیو معارف از پخش برنامه «پیشوای سخاوت» از این رسانه همزمان با سالروز ولادت امام جواد(ع) خبر داد.

برنامه «پیشوای سخاوت» از رادیو معارف پخش می‌شود

 حجت‌الاسلام محمدمهدی صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تبریک ولادت امام جواد(ع) اظهار کرد: ویژه برنامه‌ای با عنوان آسمان تقوا شب میلاد امام جواد(ع) از ساعت 21 و 15 دقیقه تا 22 و 40 دقیقه از رادیو معارف پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این ویژه برنامه دارای موضوع شخصیت جوان امام جواد(ع) است و به مدیریت امام جواد(ع) برای اداره جامعه می‌پردازد و امتیازات این امام بزرگوار در این برنامه مطرح می‌شود.

مدیر گروه فقه و سیره رادیو معارف عنوان داشت: برنامه پیشوای سخاوت از برنامه‌های دیگر رادیو معارف بوده که همزمان با سالروز ولادت پیشوای نهم شیعیان از ساعت 9 تا 10 صبح از رادیو معارف پخش می‌شود.

وی یادآور شد: این برنامه نگاهی اخلاقی به زندگی امام جواد(ع) دارد و در واقع آموزه‌های اخلاقی و احادیث اخلاقی امام جواد(ع) در این برنامه دسته‌بندی می‌شود.

صفایی ادامه داد: کارشناس اخلاقی در برنامه پیشوای سخاوت توصیه‌های اخلاقی را از احادیث استخراج کرده و این توصیه‌ها را در آستانه انتخابات برای کاندیداها و عموم مردم ارائه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سیره اخلاقی امام جواد(ع) در شرایطی که بازار شایعه‌پراکنی داغ است وظیفه اخلاقی ما به عنوان شهروندی که می‌خواهیم رأی دهیم و وظیفه اخلاقی کاندیداها به عنوان کسی که می‌خواهد وارد عرصه انتخابات و کاندیداتوری انتخابات شود بیان می‌شود.

مدیر گروه فقه و سیره رادیو معارف با بیان اینکه برنامه‌های روزانه رادیو معارف به موضوع امام جواد(ع) انعطاف دارد گفت: برنامه‌های ارمغان، اذان‌گاهی و جنگ شبانه با عنوان شبستان نیز به مناسبت سالروز ولادت این بزرگوار به موضوعات مرتبط با این امام انعطاف دارد.

وی یادآور شد: شخصیت امام جواد(ع)، معجزات این امام بزرگوار از دوران کودکی، قدرت احاطه علمی پیشوای نهم شیعیان و مناظرات وی از دیگر مباحثی است که در برنامه‌های مناسبتی این ایام مطرح می‌شوند.

انتهای پیام/78003/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول