اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه پاکدشت خبر داد

اعطای تسهیلات ویژه برای سنددار کردن اراضی بلوار امام رضا (ع) پاکدشت

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه پاکدشت گفت: همزمان با ولادت حضرت علی (ع) تسهیلات ویژه برای سنددار کردن اراضی شمال بلوار امام رضا (ع) شهرستان پاکدشت اعطا می‌شود.

اعطای تسهیلات ویژه برای سنددار کردن اراضی بلوار امام رضا (ع) پاکدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، اداره اوقاف شهرستان پاکدشت به مناسبت فرارسیدن ولادت با سعادت امیرالمومنین علی (ع)، اراضی وقفی شمال بلوار امام رضا(ع) را با تسهیلات ویژه سند اعطا می‌کند.

حجت‌الاسلام احمد اشرفی در گفتگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: اداره اوقاف پاکدشت در نظر دارد به مناسبت فرارسیدن ولادت با سعادت امیرالمومنین علی (ع)، به متصرفین متقین در اراضی شمال بلوار امام رضا (ع) که تاکنون موفق به اخذ سند نشده اند از مورخه 3 خرداد تا 3 تیر ماه 1392 (از سوم رجب تا نیمه شعبان) با تسهیلات ویژه سند اعطا کند.

سرپرست اداره اوقاف و امورخیریه پاکدشت در پایان تأکید کرد: در صورت عدم مراجعه متصرفین مذکور، خود آنان متضرر خواهند شد، بنابراین به نفع ایشان است که در موعد مقرر اقدام و سند خود را اخذ کنند و در صورت عدم مراجعه، تبعات قانونی به عهده خود آنان خواهد بود.

انتهای پیام/2462/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول