اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون تلفیق بودجه خبر داد

اختصاص 236 هزار میلیارد تومان برای فصل درآمدی بودجه 92 / 20 ریال برای واردات عوارض نخ سیگار

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به پایان بررسی بخش درآمدی بودجه در مجلس گفت: 236 هزار میلیارد تومان برای فصل درآمدی بودجه در نظر گرفته شد.

اختصاص 236 هزار میلیارد تومان برای فصل درآمدی بودجه 92 / 20 ریال برای واردات عوارض نخ سیگار

کمال علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه بررسی فصل درآمدی بودجه روز گذشته در مجلس به اتمام رسید، اظهار کرد: پیشنهاد دولت برای فصل درآمدی بودجه برابر با 168 هزار میلیارد تومان بود.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی به افزایش فصل درآمدی بودجه توسط مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: با بررسی مجلس شورای اسلامی در جداول مختلف، بخش منابع درآمدی به 236 هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

وی به افزودن برخی عوارض در فصل درآمدی بودجه اشاره کرد و افزود: برای عوارض واردات سیگار که دولت مبلغی را در نظر نگرفته بود، در مجلس 20 ریال برای واردات عوارض نخ سیگار در نظر گرفتیم.

علیپور افزود: برای تعویض پلاک خودرو هم عوارضی را در نظر گرفتیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به آغاز بررسی فصل هزینه‌های بودجه اشاره و خاطرنشان کرد: هفت بند از فصل هزینه‌های بودجه بررسی شده است و بررسی آن در روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

این نماینده مجلس به بررسی فشرده بودجه تا سه وقت کاری در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: چهارشنبه‌ها و پنج شنبه‌ها را برای بررسی بودجه در مجلس هستیم و اگر نیاز باشد جمعه را هم برای بررسی بودجه در مجلس خواهیم ماند.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول