اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سال‌جاری تاکنون انجام شد

انجام بیش از 30 هزار بازرسی از اصناف در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از آغاز سال‌جاری تاکنون بیش از 30 هزار بازرسی از اصناف در سطح کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.

انجام بیش از 30 هزار بازرسی از اصناف در کهگیلویه و بویراحمد

داریوش دیودیده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی، جهت کنترل و جلوگیری از سوء‌ استفاده‌های احتمالی در سطح بازار کهگیلویه و بویراحمد از آغاز سال‌جاری توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان و شهرستان‌ها و همچنین بازرسان امور اصناف جمعاً 30 هزار مورد بازرسی انجام گرفت.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام شده، یک‌هزار و 780 مورد تخلف کشف و تعداد 962 پرونده متشکله با ارزش ریالی سه میلیارد و 700 میلیون ریال به تعزیرات حکومتی این استان معرفی شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این تخلف‌ها طی بازرسی در تمام سطح استان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده و پرونده‌هایی نیز در این رابطه تشکیل شده است.

وی با تأکید بر نظارت مستمر بر بازار عنوان کرد: یکی از وظایف دولت تأمین مایحتاج اساسی و عرضه آن بین مردم است که با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی موجود با هرگونه سوء استفاده احتمالی توسط برخی افراد با قاطعیت برخورد می‌شود.

دیودیده با اشاره به اینکه بازرسان این سازمان به ‌طور ویژه گران‌فروشی، کم‌فروشی، درج نکردن قیمت و ارائه ندادن فاکتور را کنترل می‌کنند، گفت: این اقدامات در راستای آسایش خاطر عمومی جامعه است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مردم در موضوع نظارت جایگاه و تأثیر ویژه‌ای دارند و به حتم همراهی و کمک مردم در رسیدن به این اهداف بسیار مؤثر خواهد بود.

وی از مردم استان خواست تخلفات ‏اقتصادی شامل گرانفروشی، کم‌فروشی، تقلب، درج نشدن قیمت، صادر نشدن فاکتور فروش، عرضه خارج از شبکه و فروش اجباری را با شماره تلفن 124 و یا به صورت حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان و یا اداره‌های شهرستان‌ها اطلاع دهند.

انتهای پیام/82009/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول