اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه تقویت شود / توجه خاصی به تحکیم بنیان خانواده شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد(عج) ‌استان سمنان بر لزوم تقویت فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه تأکید کرد و گفت: باید توجه خاصی به تحکیم بنیان خانواده شود.

فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه تقویت شود / توجه خاصی به تحکیم بنیان خانواده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدحسن سلامی صبح امروز در نخستین مجمع استانی بسیج جامعه زنان که با حضور رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور و نخبگان بسیجی در حسینیه شهدای سپاه سمنان برگزار شد، اظهار داشت: بسیج جامعه زنان اهتمام جدی به امر حجاب و عفاف داشته است و هم‏چنان باید برای این مهم برنامه‌ریزی‌های مثمر ثمری داشته باشد.

وی افزود: سفارش اکید اسلام نسبت به حفظ حجاب و عفاف نباید مورد غفلت و فراموشی واقع شود و در این حوزه باید پیشرفت‌های قابل توجه و چشمگیری داشته باشیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد(عج) ‌استان سمنان اظهار داشت: اگر فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه تقویت شود، می‌توانیم جامعه پاک و سالم و به دور از بدحجابی و ظهور و بروز مروجان بدحجابی داشته باشیم.

سلامی با بیان اینکه باید با مقابله با ناهجاری‌های اجتماعی و فرهنگی جامعه را از آلودگی‌ها پاک کنیم، افزود: مقابله با ناهنجاری‌ها کاری مشکل بوده و مستلزم مجاهدت و اهتمام جدی متولیان فرهنگی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد(عج) ‌استان سمنان به بحث ازدواج جوانان پرداخت و یکی دیگر از مهم‏ترین رسالت‌های بسیج جامعه زنان را توجه خاص نسبت به تحکیم بنیان خانواده و تربیت فرزندان عنوان کرد.

انتهای پیام/74002/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول