اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار/ نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد

عرضه 8 نوع اسلام جعلی به بازار از سوی آمریکا / اسلام‌های دروغین به دنبال تقابل با اسلام ناب محمدی‌

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آمریکا 8 نوع اسلام جعلی و ساختگی را به منظور مقابله با اسلام ناب محمدی طرح و به بازار عرضه کرده است، گفت: این اسلام‌های دروغین در یک جنگ نابرابر به دنبال تقابل با اسلام ناب محمدی هستند.

عرضه 8 نوع اسلام جعلی به بازار از سوی آمریکا / اسلام‌های دروغین به دنبال تقابل با اسلام ناب محمدی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی در همایش روشنگری با موضوع آرایش‌های سیاسی انتخابات در جمع فرهنگیان بسیجی در کانون فرهنگیان بسیج اراک اظهار داشت: در انتخابات آتی باید به دنبال بررسی و آگاهی از افکار، عقاید و عقبه فکری کاندیداها بوده و کاندیدایی را انتخاب کنیم که با تمام وجود به اسلام ناب محمدی(ص) دلبسته و وابسته باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر جنگ‌های عراق و سوریه جنگ‌های سیاسی نیست بلکه تقابل بین اسلام و مکاتب است، تصریح کرد: در انتخابات آتی ایران مهمترین کار معرفی اسلام ناب محمدی است.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: آمریکا در حال حاضر 8 نوع اسلام جعلی و ساختگی مانند اسلام فردی، اسلام حجتیه، اسلام تکنوکرات‌ها، اسلام ایرانی، اسلام التقاطی، اسلام نو عثمانی‌گری، اسلام اخوانی و اسلام سلفی را به منظور مقابله با اسلام ناب محمدی طرح و به بازار عرضه کرده است و این  اسلام‌های دروغین در یک جنگ نابرابر با بهره‌گیری از تمامی ابزارهای تبلیغاتی مدرن مانند شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی به دنبال تقابل با اسلام ناب محمدی هستند.

تویسرکانی با بیان اینکه بسیج و سپاه نقش مهمی در معرفی اسلام ناب محمدی دارند بیان کرد: اسلام ناب محمدی اسلامی است که برای دنیا و آخرت مسلمانان برنامه دارد و مهم‌ترین شاخصه آن ولایت است.

وی مبارزه با ظلم، عدم سازش، مردم داری، اعتقاد به جامعیت دین برای اداره کشور و شریعت محوری را از دیگر شاخص‌های اسلام ناب محمدی عنوان کرد و ابراز داشت: اسلام ناب محمدی به دنبال کارآمدی بیشتر و گسترش عدالت است.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن در انتخابات آتی به دنبال دو قطبی کردن انتخابات است خاطر نشان کرد: در انتخابات آتی باید گفتمان کاندیداها در ابعاد اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را با گفتمان مقام معظم رهبری بسنجیم.

تویسرکانی گفت: اعتقاد و دلبستگی به اسلام ناب محمدی، کارآمدی و مدیریت و ارزشی و انقلابی بودن را از معیارهای تشخیص فرد اصلح دانست.

انتهای پیام/87002/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول