اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از شنبه آینده صورت می‌گیرد

آغاز طرح ضربتی بسیج جهادی مبارزه با بیماری سالک در بادرود

بخشدار بادرود گفت: طرح ضربتی بسیج جهادی ادارات شهرستان نطنز و بخش بادرود به منظور مبارزه با بیماری سالک در کانون‌های آلوده آغاز می‌شود.

آغاز طرح ضربتی بسیج جهادی مبارزه با بیماری سالک در بادرود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عبدالله صابری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح ضربتی بسیج جهادی ادارات شهرستان نطنز و بخش بادرود به منظور مبارزه با بیماری سالک در کانون‌های آلوده، در جلسه کمیته برنامه‌ریزی و عملیاتی طرح پیشگیری و ریشه‌کنی بیماری سالک به تصویب رسید.

وی افزود: همه ادارات عضو کمیته بحران از تمامی امکانات و تجهیزات خود در راستای پاکسازی مناطق آلوده استفاده و نسبت به جمع آوری نخاله‌ها و پسماندهای ساختمانی که محل‌های مناسبی برای رشد و تکثیر پشه سالک است، اقدام می‌کنند.

بخشدار بادرود با بیان اینکه این طرح ازشنبه آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد، بیان کرد: بخش کویری بادرود دارای سه کانون آلوده ویژه روستای عباس آباد، منطقه امامزاده آقا علی عباس و کمپ گردشگری متین آباد است.

وی افزود: لانه کوبی، طعمه گذاری، جونده کشی، لکه گیری و حفاظت فردی از جمله اقدامات جهادگران نطنز و بادرود برای مبارزه با این بیماری است.

به گزارش فارس، سالک یا لیشمانیوز بیماری پوستی است که نوعی پشه به نام پشه خاکی یا موش صحرایی آلوده ناقل آن است.

انتهای پیام/63025/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول