اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب در گفت‌وگو با فارس:

تیم ملی ابزار صعود به جام جهانی را دارد/ کی‌روش فوتبال ایران را نمی‌شناسد

مدرس بین المللی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: تیم ملی فوتبال ایران ابزار صعود به جام جهانی 2014 برزیل را دارد.

تیم ملی ابزار صعود به جام جهانی را دارد/ کی‌روش فوتبال ایران را نمی‌شناسد

محمدرضا خطیب امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: برای صعود به جام جهانی2014 برcیل تیم ملی سه بازی حساس دارد که هر یک از این بازی‌ها حکم فینال را برای ما دارد.

وی با اشاره به اینکه ایران هنوز هم از گزینه‌های صعود به جام جهانی 2014 برزیل محسوب می‌شود، افزود: سه بازی آینده حکم صعود مستقیم، پلی اف و یا خدای نکرده حذف تیم ملی را مشخص می‌کند.

مدرس بین المللی کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه تصریح کرد: فوتبال ایران با توجه به داشته‌های خود مستحق صعود به جام جهانی است که امیدواریم با دور شدن حاشیه این اتفاق رخ بدهد.

خطیب درباره عملکرد کی روش بیان داشت: کی روش از مربیان برتر و آبدیده دنیا است که پرونده و کارنامه وی در باشگاه‌های بزرگ برای همگان روشن است.

وی با اشاره به اینکه کی روش هنوز سیستم فوتبال ایران را نمی‌شناسد، گفت: در صورت مهیا بودن امکانات و ابرازهای لازم و همچنین آشنایی بیشتر بازیکنان و سیستم فوتبال کشورمان می‌توانیم موفق‌تر از گذشته باشیم.

مدرس بین المللی کنفدراسیون فوتبال آسیا یادآور شد: تیم ملی در حال حاضر در شرایط خاصی قرار دارد که به جای تخریب بازیکنان و کادر فنی نیاز به حمایت بیشتر مسئولان و ورزش دوستان دارد.

خطیب با اشاره به حمایت همه‌جانبه رسانه‌ها و جامعه ورزش به تیم ملی فوتبال ابراز داشت: آرزوی هر علاقمند به فوتبال در کشور این است که تیم ملی به رقابت‌های معتبر جام جهانی صعود کند.

وی درباره شکست سه بر یک تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی دوستانه مقابل عمان گفت: تیم ملی برای انجام سه دیدار حساس مرحله نهایی جام جهانی با ترکیب دوم خود مقابل عمان قرار گرفت.

مدرس بین المللی کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتقاد از عملکرد ضعیف بازیکنان مقابل عمان تصریح کرد: درست است که این بازی در غیاب چندین بازیکن اصلی صورت گرفت، اما نباید فاصله دو تیم اول و دوم زیاد باشد و تیم ملی (الف و ب) باید در یک حد باشند.

خطیب با اشاره به کنار گذاشتن چند بازیکن از سوی سرمربی افزود: در حال حاضر تیم ملی فوتبال از نظر روحی و روانی مشکلاتی دارد که کمی طرفداران فوتبال را نگران کرد.

وی در پایان درباره مشکلات خط دفاع و نوک تیم ملی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مدافعان ضعیف کار می‌کنند و سرمربی تیم باید علت گل خوردن و فاصله خط دفاع و همچنین عدم گلزنی مهاجمان تیم را ریشه یابی و برطرف کند.

به گزارش فارس، محمدرضا خطیب در حال برای برگزاری کلاس مربیگری درجه b کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مربیان فعال مازندرانی در ساری حضور دارد.

انتهای پیام/86005/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول