اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب موقت نماز جمعه ساری:

انتخاب رئیس‌جمهور گزینش ویژه است/محور ولایت است با کسی تعارف نداریم

خطیب موقت نماز جمعه ساری گفت: آحاد مردم باید متوجه باشند و انتخابی که راجع به رئیس جمهور انجام می‌دهند باید انتخاب ویژه باشد.

انتخاب رئیس‌جمهور گزینش ویژه است/محور ولایت است با کسی تعارف نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز مرکز مازندران اظهار داشت: عیب‌جویی مثل نقل و نبات در جامعه ما وارد شده است اما خداوند ستارالعیوب است.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم ذات اقدس الهی را تبیین کنیم رازداری و رازنگهداری را باید مد نظر قرار دهیم چراکه خداوند تمام عیب و نقص بنده‌های خود را می‌پوشاند اما در جامعه ما چگونه رفتار می‌کنیم.

قاسمی با بیان اینکه نباید عیب دیگران را در جامعه برملا کنیم، گفت: مگر اینکه آن فرد خودش عیب را مطرح کند و اگر در خفا انجام داده ما موظف نیستیم عیب او را فاش کنیم.

خطیب موقت نماز جمعه ساری با اشاره به اینکه بنده‌های خدا را کوچک نشماریم، افزود: شاید آن فردی که به نظر ما کوچک است از بندگان بزرگ خدا باشد.

وی با بیان اینکه آبروی مومن هفتاد برابر بالاتر از خانه کعبه است، گفت: پیامبر خاتم گوشزد کرده که هر صحبتی که از زبان ما جاری می‌شود موجب آبروریزی نشود.

قاسمی با اشاره به اینکه سخن‌چینی هم از گناهان کبیره است که در جامعه ما جا گرفته، تصریح کرد: پیامبر می‌فرماید: «اگر فردی با سخن‌چینی باعث اختلاف بین افراد شود، قبر او در آتش می‌سوزد».

امام جمعه موقت مردم ساری با اشاره به ولادت باسعادت حضرت علی(ع) و روز پدر و آغاز مراسم معنوی اعتکاف و سالروز فتح خرمشهر، گفت: اعتکاف، انسان را در استحمام توبه تطهیر می‌کند.

قاسمی با بیان اینکه جوانان ما در فتح بیت‌المقدس به همه ابرقدرت‌های دنیا با دست‌های خالی "نه" گفتند، افزود:‌ از هجمه‌هایی که اکنون به ما وارد شده، هجمه فرهنگی است.

وی با اشاره به مسئولان فرهنگی توجه کنند، دشمن بیدار است، ادامه داد:‌ جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس سینه را سپر کردند که انقلاب و نظام برپا بماند.

خطیب موقت نماز جمعه ساری اظهار داشت: لباسی را به من نشان دادند که کلمات درج شده بر روی آن لباس، نشان از شیطان‌پرستی است.

قاسمی با تسلیت ایام وفات حضرت زینب(س)، تصریح کرد: معرفت و دین‌مداری حضرت زینب(س) زبانزد است.

وی با اشاره به اینکه اتفاق بسیار مهمی در رابطه با تایید صلاحیت و رد صلاحیت در انتخابات افتاده، گفت: در هر دوره از انتخابات، این گذر، گذر مهمی است و با توانی که شورای نگهبان داشت و مورد تایید رهبری و امام هستند، کار دینی و شرعی و اسلامی را انجام دادند.

قاسمی با بیان اینکه تعدادی مورد تایید قرار گرفتند و برخی هم در چهارچوبه نبودند، افزود: این افراد هنگام ثبت نام اعلام کردند تابع قانون هستند و ما هم از شورای نگهبان و کسانی که تایید صلاحیت نشدند تشکر می‌کنیم که در مصاحبه‌ها گفتند هرگز اجازه نمی‌دهیم طغیان علیه رهبری باشد چون مردم ما تاب برخورد قانون‌شکنانه ندارند.

وی ادامه داد: انتظار مردم ایران اسلامی و بچه حزب‌اللهی‌ها و خانواده شهدا این است که همه در مقابل قانون سر تعظیم فرود بیاورند، حادثه 88 به خاطر قانون‌شکنی بود و بر پیکره نظام جراحت وارد آمد و مردم ما دوست ندارند کسانی بیایند که از قانون اساسی سرکشی کنند.

قاسمی یادآور شد: آحاد مردم باید متوجه باشند و انتخابی که راجع به رئیس جمهور انجام می‌دهند باید انتخاب ویژه باشد.

وی با بیان اینکه با رای ما سرنوشت کشور را به مدت چهار سال به دست یک گروه می‌دهیم، گفت: ملت ایران باید در صحنه بیایند و با حضور خود، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و ابرقدرت‌های جهانی که دوست ندارند مردم ما در صحنه باشند، بزنند.

قاسمی با اشاره به اینکه حجت بر همه ما تمام است، ادامه داد: کاندیداها و طرفداران آنها بدانند، محور ولایت است، با کسی تعارف نداریم.

انتهای پیام/86007/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول