اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رامسر در گفت‌وگو با فارس:

تمام جهان امروز انتخابات ایران را رصد می‌کنند

امام جمعه رامسر گفت: انتخابات در ایران آنچنان اهمیت دارد که تمام جهانیان امروز در حال رصدکردن این انتخابات هستند.

تمام جهان امروز انتخابات ایران را رصد می‌کنند

حجت‌الاسلام سید‌ جلیل مرتضوی امام جمعه رامسر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر با اشاره به اهمیت انتخابات 24 خرداد در سال جاری بیان داشت: این انتخابات از  اهمیتی برخوردار است که تمام جهانیان امروز در حال رصدکردن انتخابات پیش رو در ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: بر تک تک ایرانیان  واجب است که با حضور پررنگ خود در این انتخابات همچون انتخابات پیشین بر شکوه این انتخابات بیافزاییم.

امام جمعه رامسر اظهار داشت: استکبار جهانی با تفرقه‌افکنی و در فشار قراردادن روز افزون ایران، قصد سد کردن راه ایران در مسیر پیشرفت و ترقی در زمینه‌های مختلف را دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: ولی آنچه که روشن است که این تحریم‌ها نمی‌تواند جلوی شکوفایی ایران و جوانان و دانشمندان ایرانی را بگیرد.

امام جمعه رامسر افزود: دشمن امروز بسیار با تجربه‌تر از دیروز شده است و تنها چیزی که دست استکبار را رو می‌کند حضور حداکثری مردم در انتخابات و اطاعت از منویات رهبر معظم انقلاب است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه بزرگی در قبال این انتخابات داریم و کوتاهی‌کردن در شرکت در انتخابات چه در نظارت در این انتخابات و چه شرکت‌کردن در این وظیفه ملی، گناهی نابخشودنی است.

وی افزود: سرنوشت ایران را ایرانیان مشخص می‌کنند و استکبار، خیال خامش را هیچگاه به مقصد نمی‌رساند زیرا که هر ایرانی آنچنان به سرنوشت وطن خود اهمیت می‌دهد که تردیدی در آن باقی نمی‌ماند.

مرتضوی گفت: مردم ایران در سال‌های قبل این حضور و نقش‌آفرینی را باشکوه‌ هرچه تمام‌تر به جهانیان نشان دادند.

این مسئول تصریح کرد: همه ما سرباز پا پوتین مقام معظم رهبری هستیم و منویات این رهبر بزرگ جهان اسلام، سرلوحه همه برنامه‌هایمان بوده و قلم و قدم ما در مسیر بیانات رهبر عزیزمان حرکت می‌کند.

انتهای پیام/8602/ک20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول