اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسماعیل کوثری:

وحدت نیروهای مسلح به فرماندهی امام راحل باعث آزادی خرمشهر شد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت نیروهای مسلح به فرماندهی امام خمینی (ره) باعث آزادسازی خرمشهر شد.

وحدت نیروهای مسلح به فرماندهی امام راحل باعث آزادی خرمشهر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، اسماعیل کوثری ظهر امروز در هفتمین گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس بروجرد که در سالن فجر سپاه برگزار شد، گفت: رزمندگان اسلام در سوم خرداد سال 61 آنچنان حماسه‌ای آفریدند که باعث حیرت جهانیان شد.

وی بیان کرد: رزمندگان اسلام به رهبری امام (ره) که همه وجودش خدایی بود در مقابل دشمن یعنی همه دنیا ایستادگی و مقاومت کردند، تا به پیروزی رسیدند.

کوثری اضافه کرد: دشمنان می‌خواستند با تحمیل جنگ نظام نوپای اسلامی را از بیخ و بن برکنند و در این راستا طرح جداسازی استان خوزستان را از ایران طرح‌ریزی کرده بودند.

وی اظهار داشت: با گذشت 20 ماه از محاصره خرمشهر توسط دشمن، توکل بر خدا و وحدت نیروهای مسلح به رهبری امام (ره) و کمک نیروهای مردمی در قالب بسیج خرمشهر به یاری خداوند آزاد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایثار، شهادت و مقاومت و پایداری ملت ایران در دوران دفاع مقدس و ادامه دادن راه شهدا باعث پیروزی و پیشرفت انقلاب و الگویی موفق برای بیداری اسلامی در جهان شد.

وی ادامه داد: ملت‌های مسلمان جهان حرف حق امام راحل را که براساس اسلام ناب محمدی بود، را پذیرفتند و بیداری اسلامی را در جهان رقم زدند.

کوثری خاطرنشان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی با از دست دادن حامیان خود در منطقه خاورمیانه به واسطه بیداری اسلامی به فکر از بین بردن سوریه به عنوان زنجیره مقاومت شدند.

وی عنوان کرد: آمریکا و صهیونیست با حمایت همه جانبه از تروریست‌ها در سوریه در صدد شکست دولت سوریه بر آمدند و می‌خواستند بیداری اسلامی را به عنوان بهار عربی تعبیر کنند و جلوی نفوذ اسلام در منطقه را بگیرند.

کوثری ادامه داد: الگوی حماسی ایران در دوران دفاع مقدس و تشکیل بسیج مردمی برای ارتش سوریه موثر واقع شد و ارتش سوریه توانست تروریست‌ها را به کمک بسیج مردمی به شکست نزدیک کند.

وی در بخش دیگری با اشاره به نزدیک شدن انتخابات گفت: باید همیشه در صحنه باشیم و به فرموده رهبری با حضور حداکثری خود در انتخابات شرکت کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم در همه حال پشتیبان ولایت و رهبری هستند و رهنمودهای ایشان را مد نظر قرار داده و با آگاهی کامل و انتخاب فردی اصلح در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/2304/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول