اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان همدان عنوان کرد

اختصاص 155 میلیارد تومان به سازمان جهاد کشاورزی همدان

قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: در سال 91 با توجه به اینکه این ستاد در استان کمترین مشکلات را در اجرای طرح داشت در سال جاری، 155 میلیارد تومان به استان اعتبار تخصیص یافته است.

اختصاص 155 میلیارد تومان به سازمان جهاد کشاورزی همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از رزن به نقل از روابط عمومی فرمانداری رزن، کرم اصفهانی فرماندار رزن در کارگروه توسعه بخش کشاورزی رزن اظهار داشت: این شهرستان ظرفیت‌های قابل توجه بسیاری دارد که باید از این فرصت برای رسیدن به توسعه در بخش کشاورزی استفاده بهینه بکند.

وی گفت: یکی از زیر ساخت‌های مهم توسعه کشاورزی شهرستان دامداری سنتی و دامداری صنعتی است که هر دو از منابع درآمد ساکنان این شهرستان هستند.

فرماندار رزن ادامه داد: با توجه به اینکه 76 درصد مردم این شهرستان ساکن روستا هستند کشاورزی و دامداری از اولویت‌های مهم ما در شهرستان است.

 وی تصریح کرد: این ستاد فرصت مناسبی است برای استفاده از ظرفیت‌های موجود برای رسیدن به توسعه و هم در راستای استفاده علمی از این رهگذر تا کشاورزی و دامداری سنتی را به سوی صنعتی شدن ببریم تا با ترویج و آموزش مناسب زمینه درآمد بیشتر را برای کشاورزان و دامداران فراهم بکنیم.

 قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در ادامه گفت: در سال 91 با توجه به اینکه این ستاد در استان کمترین مشکلات را در اجرای طرح داشت در سال جاری، 155 میلیارد تومان به استان اعتبار تخصیص یافته است.

محمدرضا ابراهیمی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با توجه به قابلیت‌ها و استعدادهای موجود در استان گام بهتری را در بخش توسعه کشاورزی برداریم.

وی گفت: از 5 میلیون تن محصول تولیدی در استان یک میلیون تن در شهرستان رزن تولید می‌شود.

انتهای پیام/89002/ک/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول