اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

شرکت در انتخابات امینت کشور را تأمین می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی گفت: حضور در انتخابات را تضمین کننده امنیت کشور عنوان کرد.

شرکت در انتخابات امینت کشور را تأمین می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی امروز در جلسه شورای اداری استان کردستان با بیان اینکه زهد اسلامی با رهبانیت متفاوت است، گفت: در رهبانیت باید برای رسیدن به خدا از خلق جدا شد، در حالی که زهد اسلامی راه رسیدن به درگاه حق را از مسیر حضور در میان مردم و خدمت به آنها می‌داند.

وی با تأکید بر اینکه آنچه موجب رستگاری انسان می‌شود تنها عمل صالح است، اظهار کرد: شخصی که به خداوند ایمان داشته باشد تمام کارهایش عبادت خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه انسانی که خدا ترس بوده و عظمت حضور او را درک کند بر هوای نفس خود غلبه خواهد کرد، گفت: این مسئله موجب می‌شود تا انسان از دنباله‌روی بدی‌ها نهی شود.

حسینی‌شاهرودی با اشاره به اینکه مشکل اصلی جوامع فراموشی یاد خداست، تصریح کرد: انسان باید در همه حال تسلیم مصلحت خداوند باشد و او را شاهد و ناظر رفتارهای خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه هر مسیری که به خدا منتهی شود راه صحیح و حق است، اظهار کرد: در عبادت نمی‌توان هیچ‌چیز را شریک خداوند کرد و باید تمام توجهات صرفا به خدای سبحان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عملی را دارای ارزش دانست که انسان انتظار جبران آن را از دیگران نداشته باشد، افزود: باید با محبت و از روی عشق و علاقه نسبت به انجام امورات همت کنیم.

وی تصریح کرد: هر اندازه خداوند از انسان رضایت بیشتری داشته باشد بنده نیز احساس قرابت افزونتری نسبت به خداوند خواهد داشت.

شاهرودی در ادامه با اشاره به اینکه نام و یاد خدا انسان را در مقابل دشمنان شجاع خواهد کرد اظهار کرد: در این صورت خداوند ذره‌ای از اقتدار و آرامش خود را نصیب انسان خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه انتخابات یک حق و تکلیف شرعی برای همگان است، خاطرنشان کرد: شاید بتوان از حق خود در این زمینه گذشت اما نمی‌توان ادای تکلیف را نادیده گرفت.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب پیرامون شرکت در این رویداد عظیم اظهار کرد: به فرموده ایشان انتخابات امسال جنبه بین‌المللی خواهد داشت و موجب حفظ و افزایش آبروی نظام می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان با تأکید بر اهمیت انتخابات از زوایایی گوناگون یکی از شاخص‌های تأمین امنیت را حضور در پای صندوق‌های رأی عنوان کرد.

شاهرودی با اشاره به نتایج اعلام بررسی صلاحیت‌ها خاطر نشان کرد: شورای نگهبان به وظیفه خود در راستای انتخاب افراد واجد شرایط عمل کرد و به شکلی دقیق و منصفانه این کار را انجام داده است.

وی با بیان اینکه مشارکت ملت در انتخابات به دشمنان ثابت خواهد کرد که با تحریم ایران خود دچار خسران شده‌اند، اظهار کرد: ضررهای آنها در آینده بیش از پیش روشن خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان وظیفه خواص جامعه را در ترغیب مردم به انتخاب اصلح خطیر ارزیابی کرد و گفت: به دلیل آنکه مردم از این افراد مشاوره می‌گیرند پس باید خواص جامعه با مطالعه دقیق از گمراه شدن سایرین جلوگیری کنند.

شاهرودی در پایان ابراز امیدواری کرد رئیس جمهور آینده فردی باشد که با شهامت و اعتقاد به خدا و انقلاب در راستای تحقق آرمان‌های نظام تلاش کند.

انتهای پیام/79012/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول