اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته بهداشت و درمان ستاد برگزارکننده سالگرد ارتحال امام خمینی

اعزام 18 آمبولانس به همراه اکیپ‎های بهداشتی از اصفهان به مرقد امام راحل

رئیس کمیته بهداشت و درمان ستاد برگزارکننده بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) از اعزام 18 آمبولانس به همراه اکیپ‌های بهداشتی از اصفهان به مرقد امام راحل خبر داد.

اعزام  18 آمبولانس به همراه اکیپ‎های بهداشتی از اصفهان به مرقد امام راحل

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجتبی رحیمی ظهر امروز در نشست تبیین ویژه‌برنامه‎های بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در اصفهان اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مسئول کمیته بهداشت و درمان کاروان‎ها را برعهده دارد که در سه محور اساسی، قبول مسئولیت کرده است.

وی افزود: سلامتی زائران، خدمات بهداشت و درمان کاروان‎هایی که از اصفهان عبور می‎کنند و اقدامات بهداشتی برای مردم اصفهان در این ایام جز این سه محور اساسی است.

رئیس کمیته بهداشت و درمان ستاد برگزار کننده بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: تأمین غذا و آب آشامیدنی زیرنظر کمیته بهداشت و درمان است که این کمیته تقبل کرده است، 40 هزار بطری آب برای زوار تأمین کند.

وی ادامه داد: برای تأمین امنیت و سلامتی زوار علاوه بر اکیپ درمانی اکیپ‎های بهداشتی نیز ایجاد شده و 18 آمبولانس نیز در این ایام تدارک دیده شده است.

صالحی گفت: همه کاروان‎ها به همراه کدهای اورژانس 115 همراهی می‎شوند که در هر شهرستان این کدها تغییر می‎کند.

وی افزود: خدمات ویژه‎ای برای کاروان‎ها در نظر گرفته شده است و همه بیمارستان‎ها و مراکز شبانه‌روزی فعالیت همه‌جانبه دارند و برای تأمین دارو و تجهیزات پزشکی آماده‌باش هستند.                  

رئیس کمیته بهداشت و درمان ستاد برگزار کننده بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: از لحاظ تأمین نیروی انسانی افراد مشخص شده و با برنامه‌ریزی اعزام می‎شوند و در تهران نیز انجام فعالیت می‎کنند.

انتهای پیام/63019/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول