اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 ـ 176

محمدخانی رئیس ستاد جلیلی در گلستان شد

محمد محمدخانی به عنوان رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گلستان شد.

محمدخانی رئیس ستاد جلیلی در گلستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رئیس ستاد انتخابات «سعید جلیلی» در گلستان عصر امروز در نخستین جلسه خبری با رسانه‎های استان اظهار داشت: از امروز این ستاد در گلستان اعلام موجودیت کرد و قرار است هر پنج روز یکبار، نشست مطبوعاتی با خبرنگاران استان برگزار کند.

محمد محمدخانی خاطرنشان کرد: احتمالاً جلسه دوم نشست خبری این ستاد، اواخر هفته با حضور «سعید جلیلی» کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گلستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه گفتمان جلیلی به گفتمان انقلاب اسلامی نزدیک است، یادآور شد: معتقدیم هر فردی به این گفتمان نزدیک باشد، مشکلات جامعه کمتر خواهد شد.

خلاء مدیریتی به خاطر فاصله گرفتن از گفتمان انقلاب است

رئیس ستاد جلیلی در گلستان افزود: اگر در عرصه مدیریتی خلأ دیده می‎شود به خاطر این است که از گفتمان انقلاب اسلامی فاصله گرفته‎ایم، بنابراین اگر در مدیریت کلان به این گفتمان توجه شود، یقیناً موفق خواهیم بود.

محمدخانی با بیان اینکه «مقاومت رمز پیشرفت» به عنوان شعار اصلی و اساسی «سعید جلیلی» است، ابراز کرد: شعار «مقاومت رمز پیشرفت» جنبه داخلی و بین‎المللی دارد که برای رسیدن به اهداف این شعار همه باید تلاش کنیم.

وی بر لزوم اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و بیان داشت: یکی از رویکردهای سعید جلیلی در دولت آینده پیگیری اقتصاد مقاومتی است که این مهم با اقتصاد ریاضتی کاملاً متفاوت است، در اقتصاد مقاومتی مردم به سمت اقتصاد حرکت می‎کنند، اما در اقتصاد ریاضتی هدف کم مصرف کردن است.

12 کمیته در حمایت از سعید جلیلی در گلستان فعال شده است

رئیس ستاد جلیلی در گلستان با تأکید بر اینکه در اقتصاد مقاومتی از تمام ظرفیت‎ها استفاده می‎شود، تصریح کرد: فرماندهی در اقتصاد مقاومتی با فرماندهی در دوران دفاع مقدس تفاوتی ندارد، همانطور که در اقتصاد مقاومتی در جنگ پیروز شدیم، اکنون نیز می‎توانیم با این رویکرد پیروز میدان شویم.

محمدخانی با بیان اینکه 12 کمیته در حمایت از سعید جلیلی در گلستان فعال شده است، اظهار داشت: مهدی خالقی رابط خبری و روابط عمومی، علی دنکوب کمیته طرح و برنامه، احمد عبدی کمیته تبلیغات، احمد ارباب کمیته هیئت‎های مذهبی، علی کریمی کمیته اصناف، عبدالمجید زرگرانی کمیته کشاورزان، حسین احمدی کمیته دانش‎آموزی، رمضانعلی زنگانه کمیته بهداشت و درمان، یدالله سپهری کمیته اساتید، سرایی کمیته مهندسین، سعید مجاهد کمیته تولید و محتوا و عیسی بابایی در کمیته جوانان فعالیت دارند.

گفتنی است؛ محمد محمدخانی که به عنوان رئیس ستاد جلیلی در گلستان معرفی شده است سوابقی همچون مسئولیت در جمعیت ایثارگران استان گلستان و مسئولیت پایگاه مقاومت اداره کل مخابرات گلستان را در کارنامه دارد و همچنین جانباز هشت سال جنگ تحمیلی است.

انتهای پیام/83001/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول