اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان یزد:

کاندیداها در تبلیغات خود فرهنگ اسلامی را به سراسر جهان معرفی کنند

رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: انتخابات صحنه یک آزمون بزرگ ملی است و کاندیداها باید در تبلیغات خود، فرهنگ اسلامی را به سراسر جهان معرفی کنند.

کاندیداها در تبلیغات خود فرهنگ اسلامی را به سراسر جهان معرفی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، غلامحسین دشتی، عصر امروز در جلسه توجیهی کاندیداهای تایید صلاحیت شده شوراهای اسلامی شهر و روستای استان یزد اظهار داشت: کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا از 16 خرداد به مدت یک هفته وارد یک امتحان بزرگ با عنوان انتخابات می‌شوند و شایسته است در طول برگزاری این آزمون و تبلیغات کاندیداها، فرهنگ اسلامی به سراسر جهان معرفی شود.

وی افزود: دنیایی که امروز از ظلم و بی‌عدالتی رنج می‌برد،‌ تشنه عدالت و انصاف است و ما افتخار می‌کنیم که در یک امتحان الهی وارد می‌شویم و مبانی مستحکم و کارگشایی را در انتخابات خود به جهان عرضه می‌کنیم.

دشتی با اشاره به فرهنگ تبلیغات انتخاباتی عنوان کرد: رقابت در فرهنگ ما از مراقبت می‌آید و این برای ما یک مبنای اعتقادی است که رقبا به یکدیگر تذکر بدهند نه اینکه یکدیگر را تخریب کنند و دشمن بدانند.

وی تصریح کرد: اگر کسی در این رقابت که نوعی مراقبت و سبقت برای خدمت است، از ضوابط درست استفاده نکند، موجب گمراهی مردم در شناخت واقعی خواهد شد و این عادلانه نیست و آنچه برخی رقبا در این مسیر به دست می‌آورند،‌ غاصبانه است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد خاطرنشان کرد: کاندیداها در رقابت انتخاباتی خود از بازی برد و باخت،‌ ورود اختلافات قومی و قبیله‌ای، تخریب و تهدید، اسراف و وابستگی به مراکز قدرت و ثروت همچنین تضعیف نظام برای بهره‌مندی از موقعیت بهتر برای خود به شدت پرهیز کنند.

دشتی در بخش دیگری از سخنان خود از مسئولان ستادهای انتخاباتی خواست تا کاندیداها را قبل از تبلیغات با فرمانداری‌ها هماهنگ کنند و در زمان تبلیغات از کاری که مورد اعتراض مردم باشد، خودداری کنند.

وی از جمله اقدامات تبلیغاتی که در انتخابات گذشته مورد اعتراض مردم بوده است، را نصب بلندگو در محله‌ها، ارسال پیامک‌های متعدد، راه‌بندان و ترافیک، راه‌اندازی کارناوال‌های موتوری، دیوارنویسی، نصب پوستر بر درب و دیوار خانه‌ها و .... اعلام کرد.

دشتی همچنین تصریح کرد: کاندیداها در رقابت‌های تبلیغاتی خود از انجام امور مغرضانه نسبت به سایر ستادها پرهیز کنند و هیجانات و التهاب‌های هواداران خود را مدیریت و کنترل کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: اکنون شرایط جهانی بسیار ویژه است و ایران اسلامی موقعیت و جایگاهی خاص در جهان اسلام دارد و در کشوری که حکومت، مردم‌سالاری دینی است، باید به اتحاد، همدلی، وحدت و یکپارچگی توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

وی تاکید کرد: در شرایطی که بسیاری از کشورهای اسلامی به صورت قبیله‌ای اداره می‌شود، باید حکومت مردم‌سالار خود را قدر بدانیم.

انتهای پیام/2464/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول