اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

بازدید مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از دفتر خبرگزاری فارس در ایلام

غلامحسین کاظمی مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام صبح امروز به همراه هیئتی از دفتر خبرگزاری فارس استان ایلام بازدید کرد.

بازدید مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از دفتر خبرگزاری فارس در ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، غلامحسین کاظمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام با حضور در دفتر خبرگزاری فارس با دست‌اندرکاران این دفتر در استان ایلام به بحث و گفت‌وگوی صمیمانه پرداخت.

در این بازدید مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام در جریان نحوه انتشار خبر از سوی خبرگزاری فارس در استان ایلام قرار گرفت.

در ادامه نیز مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام ضمن بازدید از بخش‌های مختلف تهیه، تنظیم، ارسال و انتشار خبر خبرگزاری فارس در جریان این امور قرار گرفت.

پژمان مهدوی‌فر سرپرست دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس در استان ایلام نیز در این دیدار ضمن اظهار خوش‌آمدگویی به مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام و همراهانش گزارشی از وضعیت دفتر خبرگزاری فارس و عملکرد این مجموعه ارائه کرد.

وی فرهنگ‌سازی را یکی از سیاست‌های کلان این رسانه در سطح ملی و استان ایلام برشمرد و اضافه کرد: در این راه با استفاده و به کارگیری افراد متخصص، متعهد و ارزشی گام گذاشتیم.

این فعال رسانه‌ای افزود: خوشبختانه به اذعان مردم و مخاطبین در این راه نیز موفقیت‌های بزرگی حاصل شده که جای سپاسگزاری از درگاه خداوند دارد.

مهدوی‌فر تصریح کرد: خبرگزاری فارس به عنوان امپراطوری خبر در سطح ملی و کسب رنکینگ زیر 10 در کشور توانسته است حجم عظیمی از مخاطبان را جذب کند.

سرپرست دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس در استان ایلام گفت: کسب این موفقیت بزرگ‌ترین آرزوی دست‌اندرکاران این مجموعه بزرگ و فرهیخته در سطح ملی است که روز به روز در حال تحقق و کسب رتبه‌های برتر ملی، منطقه‌ای و جهانی در حوزه جذب مخاطب است.

وی ادامه داد: روی آوری و اعتماد مخاطبان حوزه‌های سیاسی، امنیتی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... به خبرگزاری فارس کار مسئولان و دست‌اندرکاران این حوزه را در ارائه خدمات خبری سنگین‌تر کرده که باید در این راه تلاش ویژه‌ای صورت پذیرد.

این فعال رسانه‌ای اضافه کرد: خوشبختانه دفتر خبرگزاری فارس در استان ایلام توانسته‌ است در همه حوزه‌های خبری اعم از سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... گام‌های ارزشمندی بردارد که حسن نیت مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام در بازدید از این دفتر خود گواهی بر این مدعاست. 

انتهای پیام/2246/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول