اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز تبلیغات رسمی انتخابات ریاست جمهوری

فعالیت رسمی ستادهای انتخاباتی قالیباف و جلیلی در دامغان آغاز شد

ستادهای تبلیغاتی محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی، دو نامزد احراز صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان برای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در دامغان به طور رسمی آغاز شد.

فعالیت رسمی ستادهای انتخاباتی قالیباف و جلیلی در دامغان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، با آغاز فعالیت‏های تبلیغاتی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تاکنون تنها دو نامزد در شهرستان دامغان وارد میدان شده‏اند و حامیان آنان فعالیت‏های تبلیغاتی‏شان را به صورت رسمی آغاز کرده‏اند و از دیگر نامزدها هم‏چنان خبری نیست.

فعالیت ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف را در شهرستان دامغان، تشکل جمعیت پیشرفت و عدالت اسلامی و فعالیت ستاد انتخاباتی سعید جلیلی را ستادی با عنوان ستاد حیات طیبه بر عهده دارد.

توزیع برگه‏هایی از فعالیت‏ها و اقدامات انجام شده از محمدباقر قالیباف در مسئولیت‏های مختلف و برنامه‏های آتی و انتخاباتی وی بین شهروندان دامغانی نمونه‏ای از فعالیت ستاد انتخاباتی قالیباف در شهرستان دامغان است.

«دهه چهارم انقلاب، دهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی» شعار انتخاباتی محمدباقر قالیباف از نامزدهای چهارمین دوره یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

توزیع ویژه‏نامه انتخاباتی با عنوان «حیات طیبه» از سوی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در شهرستان دامغان نیز از مهم‏ترین مسائلی است که می‏توان به آن اشاره داشت.

در این ویژه‏نامه، بخشی از سخنان سعید جلیلی در جمع فعالان ستادهای مردمی با عنوان «آن تکلیفی که از آن حرف می‏زنیم چیست؟»، «سعید جلیلی دیپلماتی که کم حرف می‏زند اما قاطعانه و انقلابی»، «برای سعید جلیلی انتخابات موضوعیت دارد نه طریقیت»، «ویژگی‏هایی که به خاطر آنها باید به جلیلی فکر کرد» و . . . آورده و در بین اقشار مختلف مردم توزیع شده است.

راه‏اندازی سایت اطلاع‏رسانی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در شهرستان دامغان از سوی ستاد حیات طیبه از دیگر اقدامات و فعالیت‏های هواداران وی در این شهرستان است.

انتهای پیام/2249/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول