اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلیل‌آباد خبر داد

اعزام 360 نفر زائر از خلیل‌آباد برای بزرگداشت مراسم ارتحال امام (ره)

فرماندار خلیل‌آباد گفت: 360 نفر زائر از خلیل‌آباد برای بزرگداشت مراسم ارتحال حضرت امام (ره) اعزام می‌شوند که این رقم نسبت به سال گذشته 25 درصد رشد داشته است.

اعزام 360 نفر زائر از خلیل‌آباد برای بزرگداشت مراسم ارتحال امام (ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، علی‌اصغر مرادزاده صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) شهرستان خلیل‌آباد اظهار کرد: امام خمینی معمار و بنیانگذار نهضت اسلامی بودند و با ندای حق‌طلبی شروع بیداری اسلامی را در دنیا رقم زدند.

وی افزود: امروز پس از 24 سال مردم خودجوش برای حضور در مراسم ارتحال امام (ره) حرکت می‌کنند و این از صداقت و پاکی این رهبر فرزانه و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نشأت می‌گیرد.

فرماندار خلیل‌آباد تصریح کرد: امسال 360 نفر از مردم شهرستان خلیل‌آباد با توجه به سهمیه داده شده ثبت نام داشتند که این افراد به عنوان نمایندگان مردم این شهرستان از نزدیک با رهبر معظم انقلاب دیدار و در سخنرانی ایشان شرکت می‌کنند.

در ادامه مجید یعقوبی، دبیر ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان خلیل‌آباد گفت: تمامی تمهیدات لازم فراهم شده و کمیته‌های فرهنگی، مالی، مراسم و تدارکات از چندی قبل کار خود را آغاز کرده‌اند.

وی اجرای شب شعر، برگزاری مراسم در مسجد جامع، بیان خاطرات یار سفر کرده و پذیرایی از زائران و برپایی ایستگاه خدماتی و پذیرایی در مسیر محور خلیل‌آباد به بردسکن از زائران شهرهای مختلف که از این محور به تهران عزیمت می‌کنند را از برنامه‌های این ستاد نام برد.

انتهای پیام /70021/صا10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول