اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استان

فرمانده پلیس راه راور - مشهد معرفی شد

محمدمهدی اشرف‌گنجوی به عنوان فرمانده جدید پلیس راه راور - مشهد معرفی شد.

فرمانده پلیس راه راور - مشهد معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، جلسه تودیع و معارفه فرمانده پلیس راه راور - مشهد با حضور فرماندار شهرستان راور و فرمانده پلیس راه استان کرمان برگزار شد.

محمدرضا شریفی فرماندار راور در این آیین با اشاره به موقعیت فیزیکی شهرستان راور و قرار گرفتن در مسیر ترانزیت و محور مواصلاتی دو استان پهناور کرمان و خراسان اظهار داشت: در نوروز سال جاری با حداقل تلفات جانی و کاهش تصادفات مواجه بودیم که همین بیانگر همت و تلاش نیروهای انتظامی به ویژه کارکنان پلیس راه است.

وی با تقدیر از اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته در احداث ساختمان جدید پلیس راه راور قول مساعد برای پیش‌بینی و تخصیص بودجه در اعتبارات سال جاری داد و خواستار حمایت مسئولان استان کرمان در این زمینه شد.

سید مهدی قویدل دادستان شهرستان راور در این مراسم با اشاره به نقش نیروهای نظامی و انتظامی در ایجاد و امنیت جامعه گفت: امنیت همراه با اجرای عدالت به عنوان مهم‌ترین اصل مورد نیاز و لازمه یک کشور است که علاوه بر حفظ اقتدار و ایجاد نظم و امنیت جامعه‌محوری نیاز یکدیگر هستند‌.

وی با توجه به اختیارات خاص پلیس در بررسی و رسیدگی به تخلفات و صدور قبض جریمه نوعی قضاوت بر اساس شاخص‌های خاص بیان کرد.

قویدل منزلت و شأن پلیس را به معنای واقعی شعور پلیس دانسته و عنوان کرد: از آنجا که پلیس در جایگاه خود اختیارات خاصی دارد، باید با دقت نظر در عمل در قانون رسیدگی به تخلفات آگاهی کافی را نسبت به قوانین داشته و در این زمینه تضییع حق نکرده و کاهش تلفات حوادث احتمالی را منوط به سخت‌گیری ندانسته، بلکه با ارائه راهکار برای کاهش میزان آمار تلاش کند‌.

قویدل ارتقای فرهنگ جامعه را در اعمال قانون و حصول نتیجه مقبول مؤثر دانسته و خواستار شناسایی و رفع نقص برخی خلل‌های قانونی شد و همچنین عدم توجیه مسئولان محلی در مورد اجرای طرح‌ها به ویژه در روستاها را یکی دیگر از مشکلات بیان کرد و بر آگاه‌سازی و توجیه مراجع ذیربط تاکید کرد.

به گزارش فارس در این آیین از خدمات حسین افشاری قدردانی و محمدمهدی اشرف‌گنجوی به عنوان فرمانده جدید پلیس راه راور - ‌مشهد معرفی شد.

انتهای پیام/80012/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول