اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد

بهره‏برداری از 12 پروژه ورزشی در استان زنجان

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: طی ماه‏های خرداد و تیر 12 پروژه ورزشی در استان زنجان به بهره‏برداری می‏رسد.

بهره‏برداری از 12 پروژه ورزشی در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی امروز در مراسم افتتاح سالن هندبال و هاکی اظهار داشت: استان زنجان در حوزه ورزش در سطح کشور پیشرو است.

وی با اشاره به اینکه 95 درصد از رشته‏های ورزشی در استان زنجان فضای تخصصی دارند، خاطرنشان کرد: برخی از رشته‏ها نیز بیش از دو فضا دارند.

*رشد سرانه ورزشی استان زنجان به 70 سانتی‏متر در هشت سال

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه سرانه فضای ورزشی استان زنجان از 22 سانتی‏متر به 70 سانتی‏متر در طول دولت‏های نهم و دهم رسیده است، اضافه کرد: تعداد مدال‏های کسب شده توسط ورزشکاران استان نیز از 300 مدال به بیش از یک‌هزار مدال افزایش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه با حمایت شوراها و شهرداری‏های استان زنجان حدود 200 میلیارد تومان زمین به اداره کل ورزش و جوانان اهدا شده است، تصریح کرد: حدود 85 میلیارد تومان از پروژه‏ها افتتاح و معادل آن نیز در استان افتتاح می‏شود.

رحمانی با اعلام آمادگی برای ارائه خدمات در سطح استان زنجان، یادآور شد: امیدواریم روند اجرای پروژه‏ها در استان ادامه‏دار باشد.

*بهره‏برداری از 12 پروژه ورزشی در زنجان

وی با اشاره به اینکه در مجموع 12 پروژه طی خرداد و تیر ماه سال‌جاری در استان زنجان به بهره‏برداری می‏رسد، ادامه داد: سالن هندبال و هاکی، چمن مصنوعی شهرک آزادگان و زمین تنیس از جمله این پروژه‏ها به شمار می‏رود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تصریح کرد: اعتبارات هزینه شده در 12 پروژه ورزشی استان زنجان 11 میلیارد و 20 میلیون تومان اعلام شده است.

با بیان اینکه چمن مصنوعی شهرک آزادگان یکی از زیباترین چمن‏های کشور به شمار می‏رود، یادآور شد: مجموع اعتبارات هزینه شده در این چمن 235 میلیون تومان برآورد شده است.

وی به افتتاح استخر سرپوشیده شهرستان ماهنشان با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان اشاره کرد و اذعان داشت: این استخر طی خرداد ماه سال‌جاری به بهره‏برداری می‏رسد.

*افتتاح استخر شهر آببر در خرداد ماه

رحمانی با بیان استخر شهر آببر نیز در خرداد ماه افتتاح می‏شود، اظهار داشت: استخر سرپوشیده گرماب نیز تا پایان تیر ماه به بهره‏برداری می‏رسد.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان طی سال متوالی مقام برتر ورزش‏های همگانی را به خود اختصاص داده است، خاطرنشان شد: استان پایتخت ورزش‏های همگانی شناخته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ورزشکاران ایران در مسابقات آسیایی سنگ‏نوردی موفق به کسب پنج مدال شده بودند، اضافه کرد: دو مدال این مسابقات متعلق به استان زنجان بود.

انتهای پیام/73006/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول