اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد

برگزاری میزگردهای انتخاباتی از نگاه امام (ره) در گیلان

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و برگزاری میزگردهای تخصصی پیرامون اهمیت انتخابات از نگاه امام راحل خبر داد.

برگزاری میزگردهای انتخاباتی از نگاه امام (ره) در گیلان

حجت‌الاسلام مجتبی اشجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاری برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در استان اظهار کرد: با توجه به اینکه در ایام ارتحال امام (ره) مراکز دانشگاهی و آموزشی تعطیل هستند، سعی شده تا سازمان‌های مردم‌نهاد، انجمن‌های اسلامی، تشکل‌های دانش‌آموزی و دانشجویی با برنامه‌های درون سازمانی فعال شوند.

وی با اشاره به اینکه تنظیم این برنامه‌ها برای همه قابل استفاده است، گفت: بقاع متبرکه شاخص نیز در ایام تعطیلات که مسافران زیادی وارد استان می شوند، برای برگزاری مراسم آمادگی کامل دارند.

این مسئول ادامه داد: در روز 15 خرداد که با شهادت امام کاظم (ع) مصادف است، ویژه‌برنامه‌هایی در بقاع شاخص با دعوت از سخنرانان برگزار می‌شود.

وی، از برگزاری میزگردهای تخصصی پیرامون اهمیت انتخابات از نگاه امام (ره) در ایام ارتحال امام راحل خبر داد.

اشجری، توزیع لوح‌های فشرده با نام «ستاره آفاق»، «امام روح‌الله» در سطح شهر و نواحی آموزش و پرورش را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

وی، توزیع بروشورهایی از سیره علوی حضرت امام خمینی (ره)، فضاسازی تبلیغی و محیطی در سطح شهر، طرح ختم قرآن کریم در مساجد و بقاع شاخص را از جمله برنامه‌ها عنوان کرد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، تهیه و توزیع غذاهای صلواتی در مناطق محروم با کمک شهرداری‌ها و کمیته امداد امام (ره)، اجرای مسابقه نقاشی در نقاط سطح شهر و... را از دیگر برنامه‌های ارتحال امام (ره) عنوان کرد.

وی با اشاره به پخش برنامه‌های جذاب درباره زندگی امام خمینی (ره) در صدا و سیما، تصریح کرد: فعال کردن رسانه‌ها با درج مقالات، مصاحبه‌ها و زندگینامه امام (ره)، ویژه برنامه نکوداشت امام (ره) و... در این ایام برگزار می‌شود.

اشجری از برگزاری مراسم سالگرد بزرگداشت آیت‌الله احسان‌بخش امام جمعه فقید رشت خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم ساعت 10 صبح روز 13 خرداد با مسئولیت بنیاد شهید و همراهی خانواده آیت‌الله احسان‌بخش با سخنرانی آیت‌الله فاضل‌لنکرانی فرزند مرجع بزرگ جهان تشیع آیت‌الله‌العظمی فاضل‌لنکرانی در مصلای امام خمینی (ره) رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2300/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول