اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل گمرکات استان بوشهر خبر داد

رتبه اول گمرکات استان بوشهر در تحقق درآمدهای دولت

مدیر کل گمرکات استان بوشهر گفت: گمرکات استان بوشهر سال گذشته در تحقق درآمدهای دولت در کشور رتبه اول را داشته است.

رتبه اول گمرکات استان بوشهر در تحقق درآمدهای دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ابوالفضل اکبرپور صبح امروز در نشست ستاد درآمد استان بوشهر اظهار داشت: گمرکات استان بوشهر سال گذشته 1331 میلیارد تومان درآمد کسب کرد که نسبت به درآمدهای مصوب 116 درصد افزایش داشته است.

وی افزایش 23 درصدی درآمدهای خدمات گمرکی را مورد اشاره قرار داد و گفت: این درآمد به خزانه استان بوشهر واریز شده که صرف امورات استان شده است.

ناظر گمرکات استان با بیان اینکه کسب این میزان درآمد در گمرکات استان از پیش بینی تعیین شده نیز بیشتر بوده است، تصریح کرد: در سال 91، کل حقوق ورودی و پیش بینی شده از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران برای این ستاد یک هزار و 198 میلیارد تومان تعیین شده بود که خوشبختانه علاوه بر کسب این میزان درآمد، 11 درصد نیز بیشتر از حد تعیین شده درآمد کسب شده است.

مدیرکل گمرک بوشهر با بیان اینکه گمرکات بوشهر، گناوه و کنگان به ترتیب از بیشترین درآمد در سال گذشته برخوردار بوده‌اند، گفت: بر اساس ارزیابی صورت گرفته از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران ستاد گمرکات استان بوشهر از جمله ستادهای برگزیده کشور می‌باشد که از بیشترین میزان تحقق حقوق ورودی و پیش بینی شده در سطح گمرکات کشور برخوردار بوده است.

اکبرپور با اشاره به اینکه درآمد گمرکات استان بوشهر برای دومین سال پیاپی است که از مرز هزار میلیارد تومان می‌گذرد، اظهار داشت: در سال 90 نیز مبلغی بالغ بر هزار میلیارد تومان درآمد وصولی برای این ستاد تکلیف شده بود که خوشبختانه با تلاش تمامی پرسنل خدوم گمرک بوشهر این میزان با 18 درصد افزایش به یک هزار و 180 میلیارد تومان افزایش یافته بود.

انتهای پیام/66006/و30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول