اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در منطقه ویژه بندر امام خمینی صورت گرفت

انجام سرویس‌های تعمیراتی پیچیده الکترونیکی بر روی شناورهای خدماتی

معاون اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: با بهره‌‌گیری از توان داخلی برد الکترونیکی کنترل و هدایت شناورهای دادمان سه و پتانسیومتر دادمان دو، در این اداره، تامین و برنامه‌ریزی نرم‌افزاری شد.

انجام سرویس‌های تعمیراتی پیچیده الکترونیکی بر روی شناورهای خدماتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرامام، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، بهروز آقایی اظهار کرد: با بهره‌گیری از توان داخلی برد الکترونیکی کنترل و هدایت شناورهای دادمان سه و پتانسیومتر دادمان دو، در اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان تهیه، تامین و برنامه‌ریزی نرم‌افزاری شد.

وی با اشاره به اهمیت آماده به کاری شناورهای یدکش راهنمابر در هدایت و پهلودهی کشتی‌های ورودی به مجتمع بندر امام خمینی افزود: به منظور ارتقا آماده به کاری این دو فروند شناور و رفع نارسایی‌های الکترونیکی در آن‌ها، بردهای الکترونیکی شامل یدکش دادمان سه و پتانسیومتر و کالیبراسیون پمپ هیدرو لیک یدکش دادمان دو، به همت و توان میزان متخصص داخلی تحت سرویس قرار گرفت.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به مبحث الکترونیکی و کنترل پیچیده و وجود مدارات هوشمند در این قطعه از شناورهای مدرن تصریح کرد: این اداره کل با اتکا به توان و منابع داخلی موفق به تامین و تعویض قطعات و انجام برنامه‌‌ای نرم‌افزاری (program) بردهای الکترونیکی شده و به منظور جلوگیری از خارج از سرویس طولانی مدت با آینده‌نگری این برنامه‌های نرم‌افزاری را در آرشیو فنی نگهداری کرد.

انتهای پیام/72001/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول