اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان‌شرقی تاکید کرد

اطلاع‌رسانی دقیق و صادقانه، محوری‌ترین وظیفه روابط عمومی‌ها

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان‌شرقی گفت: اطلاع‌رسانی دقیق، صادقانه و امیدبخش از محوری‌ترین وظایف روابط عمومی‌ها در بخش اطلاع‌رسانی است و بر انجام دقیق این وظیفه تاکید و تمرکز داریم.

اطلاع‌رسانی دقیق و صادقانه، محوری‌ترین وظیفه روابط عمومی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، جواد آهنگری در دیدار اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با فرماندار تبریز، هدف از برگزاری نشست‌های مشترک شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان و کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان با مسئولان دستگاه‌های مختلف را توسعه همکاری‌های بین بخشی و آشنایی با عملکرد و وظایف سازمان‌ها و همچنین استفاده از نظرات، پیشنهادات و راهکارهای روابط عمومی‌ها در تحقق حماسه سیاسی و حضور پرشکوه مردم درخلق حماسه سیاسی خواند و اظهار امیدواری کرد تا روابط عمومی دستگاه‌ها، نقش خود را به شایستگی در این زمینه ایفا کنند.

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها می‌توانند به عنوان مشاوری امین، برای مدیران خود مشاوره ارائه کرده و با اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف عملکرد سازمان متبوع خود را به مردم گزارش دهند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: جلب اعتماد مردم، جزو وظایف برون سازمانی روابط عمومی‌ها بوده و در افکارسازی، تاثیرگذاری و جهت‌گیری نگرش مردم، موثر خواهد بود.

وی افزود: همچنین بر نقش رسانه ملی، مطبوعات و نشریات در اطلاع رسانی کامل و موثر تاکید کرد و افزود: اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم از اهمیت نقش تاثیرگذارشان برای تحقق مشارکت گسترده و همه جانبه در انتخابات بسیار حائز اهمیت است و باید با ارائه راه و روش‌های مناسب در بحث اطلاع‌رسانی هرچه بیشتر، مردم را با زوایای مختلف اهمیت حضور در انتخابات آشنا سازیم.

امیر کریم‌زادشریفی، مدیر روابط عمومی بانک توسعه تعاون نیز در این نشست با اشاره به کارکرد روابط عمومی در امور مختلف گفت: در بحث انتخابات، روابط عمومی دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی نقش بسزایی خواهند داشت.

وی افزود: روابط عمومی‌ها نقش مهمی در ارتباط و انسجام سایر رسانه‌ها داشته و از این طریق می‌توانند راه را بر حضور و مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات هموار سازند.

ناصر عبدالهی فلاحی، رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان نیز با ارائه گزارشی از جلسات این دبیرخانه اظهار داشت: شورای هماهنگی استان تاکنون 30 جلسه مختلف برگزار کرد و بیشتر این جلسات زمانی بیش از سه ساعت را به خود اختصاص داده‌اند و 120 ساعت کاری نیز با هیئت رئیسه به بحث و صحبت پرداخته شده است.

وی با بیان این که جلسه شورای هماهنگی در ابتکاری نو، در ادارات و سازمان‌های مختلف و با حضور مدیران برگزار می‌شود، به رویکردهای آموزشی این شورا اشاره کرد و گفت: یکی از بزرگ‌ترین اقدامات اصلاح آئین‌نامه شورای هماهنگی بود از تهران ابلاغ شده بود و در زیر مجموعه آن ابلاغ آئین نامه شورای هماهنگی فرمانداری‌های استان قرار داشت.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی نیز در این نشست گفت: برگزاری چنین نشست‌هایی در ظرفیت شناسی رسانه و در باور پذیری رسانه‌های بین طرفین، تاثیرات مثبتی خواهد داشت.

مختار خوش پیمان یادآور شد: بحث باورپذیری رسانه از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و در این راستا، از اول اسفند سال گذشته در رسانه دیداری و شنیداری بحث‌های تبیینی آغاز شده است.

محمدرضا عزیزپور، مدیر روابط عمومی آب منطقه‌ای استان اظهار داشت: با توجه به تعداد کاربران اینترنتی فعلی، کشورمان در این حوزه جزو 10 کشور برتر دنیا است، بنابراین نباید خودمان را محدود به رسانه‌های رسمی کنیم.

وی تاکید کرد: امروز رسانه‌های مکتوب و اینترنتی، به عنوان کانال‌های غیر رسمی کسب آگاهی مطرح بوده و نقش موثری در راهبرد و جهت دهی مسائل مختلف خواهند داشت، به همین جهت باید استفاده آگاهانه از آنها موجبات جلب اعتماد مردم را فراهم آوریم.

این دیدار در ادامه دیدارهای اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان‌شرقی با مسئولان و مدیران استان صورت گرفته و تاکنون نتایج مهمی در برداشته است. 

انتهای پیام/60002/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول